Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som fått sin 20D ännu?

Produkter
(logga in för att koppla)
Abhraxxas skrev:
Argh! Har nu stått i kö i flera dagar, verkligen jättejobbigt o vänta... (Nä, det är inte mycket, men ändå... Jag e en av de som inte kunde med o vänta på julafton för att öppna klapparna...)

Någon som har en aning om när Canon kan tänka sig sätta fart på distributionen?

Sitter just nu med en halvt defekt Ixus v3...

Jo det är skitjobbigt!
Jag drömmer varje natt om hur jag leker med skärpedjupsförhandsgranskningen och tar sekvenser i jpegformat och hur jag testar bulb-läget mitt i natten samt hur fina och stora bilderna blir...

jag loggar in på cyberphoto och kollar ordern en gång i timmen.... *stön*

Kan den inte få komma nån gång så jag får mina behov uppfyllda?

Jag hade plats 37 på kit:et när jag beställde det den 21...
 
Abhraxxas skrev:
Argh! Har nu stått i kö i flera dagar, verkligen jättejobbigt o vänta... (Nä, det är inte mycket, men ändå... Jag e en av de som inte kunde med o vänta på julafton för att öppna klapparna...)

Någon som har en aning om när Canon kan tänka sig sätta fart på distributionen?

Sitter just nu med en halvt defekt Ixus v3...

Kolla www.pricerunner.com sök på 20d ring runt och jaga :)
 
Nä... Det går inte... Avbetalningsplan på cyber... Lite surt, men, ska man har allt o inte har cashen för tillfället så funkar det ju...
Fast, dessvärre tycks inte de prioriteras av Canon :-(
 
ph0tech skrev:
Jo det är skitjobbigt!
Jag drömmer varje natt om hur jag leker med skärpedjupsförhandsgranskningen och tar sekvenser i jpegformat och hur jag testar bulb-läget mitt i natten samt hur fina och stora bilderna blir...

jag loggar in på cyberphoto och kollar ordern en gång i timmen.... *stön*

Kan den inte få komma nån gång så jag får mina behov uppfyllda?

Jag hade plats 37 på kit:et när jag beställde det den 21...

Uschamej... Beställde den 23:e, plats 64 på huset...
Hade nyss en D30 nu som jag lyckats sålt bort, den var ju varken snabbt eller kunde ta nån långtids exponering... O iso över 100 var inte o tänka på... Tyckte det var illa, o nu sitter man här med en lånad ixus med iso 50 o defekt blixt... Har mailat cyber två gånger än så länge o frågat om leveranstid... Nu vågar jag inte göra det mer... Tröttnar de på ens spam så kanske de använder den lilla power de har o trycker bak mig i kö, man vet aldrig...
 
Jag lade precis en order på Dustin istället, de hade den inne och lovade att skicka den idag. När jag ser att den är skickad så blir plats 9. ledigt på cyber, hoppas det kan vara en tröst =)
Dessutom var den 100kr billigare på dustin :D
 
Intenso skrev:
Jag lade precis en order på Dustin istället, de hade den inne och lovade att skicka den idag. När jag ser att den är skickad så blir plats 9. ledigt på cyber, hoppas det kan vara en tröst =)
Dessutom var den 100kr billigare på dustin :D

Tack :)
 
Intenso skrev:
Jag lade precis en order på Dustin istället, de hade den inne och lovade att skicka den idag. När jag ser att den är skickad så blir plats 9. ledigt på cyber, hoppas det kan vara en tröst =)
Dessutom var den 100kr billigare på dustin :D

Var det ett kit du hade beställt från Cyber?
 
Tror det är ungefär som när man börjar förbereda grillen, nog fan ska himlen puffa fram lite regnmolm då...
Asch, kitet alltså, då kom man inte fram i kön iaf... Typiskt
 
Hamnade på plats nr: 6 hos Madeco när jag ställde mig där igår. De sa att de fick in kameror hela tiden och att det skulle gå fort.

// Axel
 
Tss, fick nyss svar från cyber att det kommer in en leverans i början av okt. Men, det kommer mestadels vara kit...
Nåja, fick veta att man har köplats nummer 59 nu iaf...
Jippie...
 
"början av oktober" kan vara från och med fredag till två veckor fram så jag kände att det var dags att kolla runt lite... tack som fan till den som tipsade om dustin :D

Jag kan tillägga att jag hade köplats 40 när jag började köa i augusti, så cyber kan max fått in 31st kit.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.