photodo
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Re: Vi behöver nog snart en uppenbarelse av Jesus
Tack, jag förstår!Sten-Åke Sändh skrev:
Jag har varit väldigt seriös men drabbats av trötthet. Jag menar verkligen vad jag har skrivit om testning och tycker hela denna testarbransch är helt hopplös. Du som är uppenbarligen en seriös man kan väl inte ha något att invända mot det jag sagt i den frågan. Även du kan väl knappast vara nöjd med den grund på vilken många av uppfattningarna i dagens fotovärld vilar på. Om du har tillverkarnas och det internationella forskarkollektivets öra så kan du väl medverka till att dessa saker reds ut på ett mer seriöst sätt än det verkar göras idag. Tillverkarna har prylarna och kunskapen men det är inte de som bör göra testerna. Hoppas det finns andra tillverkaroberoende krafter som kan ta sig an dessa frågor.
Hoppas du inte är alltför irriterad med en del tillspetsade formulering har jag medvetet skrivit för att få folk att skärpa sig. Jag anser mig normalbegåvad och när jag inte fattar vad en del "sanningar" vilar på för grund egentligen så gör sannolikt de flesta andra det inte heller. En förmodad sanning blir inte sann för att den upprepas i all oändlighet det blir den bara i detta fall genom verifierbara vetenskapliga tester där detta kan klarläggas en gång för alla.
Tusen flugor kan faktiskt ha fel! Ha det så bra.