Leaflet
Aktiv medlem
Eftersom Lightroom 6 inte är lanserat så visar den där sidan inget annat än att vissa företag påstår att de kan leverera produkter som inte finns.
Joo, så är det tyvärr. Det gäller att vara först på bollen
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom Lightroom 6 inte är lanserat så visar den där sidan inget annat än att vissa företag påstår att de kan leverera produkter som inte finns.
Joo, så är det tyvärr. Det gäller att vara först på bollen
Lightroom 6 är på gång. Jag tror vi kan nöja oss med det. Plötsligt meddelar Adobe att versionen är tillgänglig. Jag kan inte påminna mig att Adobe någonsin meddelat ett specifikt datum för en Lightroomversion.
Du verkar så orolig Per! Lägg denna sida som temporär startsida, så lär du inte missa när det är dags:
http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/
Håller på Per Det är nog många som väntar på LR6, det blir lite julklapp över det hela och så är det dessutom gratis för dom flesta
Nej de brukar ju inte göra det. Däremot har de ju släppt betaversioner tidigare. Btw, jag antar att vi som "prenumererar" på Lightroom (och Photoshop) kommer att få info ganska omgående när det väl är dags.
Håller på Per Det är nog många som väntar på LR6, det blir lite julklapp över det hela och så är det dessutom gratis för dom flesta
Gratis är det väl knappast för någon (utanför Adobe)? Kör man CC betalar man varje månad för att få uppgraderingar, och köper man lösnummer kostar uppgraderingen pengar.
Självklart är ingenting gratis, det förstår nog nästan alla, posten tolkas uppenbarligen bokstavligt. Så jag ber om ursäkt för detta och lovar att inte kommentera frågan mer.
Det är väl gratis på samma moderna sätt som diverse tilläggsprogram/uppdateringar av t ex operativsystem beskrivs som 'gratis'