ntz skrev:
Medan diskussionen pågår här har en debattdeltagare, Mickael Good, tittat på mina bilder och kommenterat samt betygsatt en av dessa.
Jag skulle inte ha några invändningar mot den välformulerade sågningen av bilden och betyget 2 om kommentaren skulle ha dykt upp när bilden blev upplagd 2006-09-15 eller dagarna därpå. Inte heller om jag skulle få intrycket att kommentatorn råkade på min bild på något sätt. Snarare tvärt om.
Har tittat igenom samtliga kommentarer som personen i fråga har gett och konstaterat följande:
Av samtliga kommenterade bilder är det bara min som har sågats och fått betyget 2. Fyror och femmor flödar, det finns någon enstaka trea och överlag positiva kommentarer med några få reservationer. Värt att notera är att personen i fråga har idag gett sammanlagt 3 kommentarer, två mycket positiva med betyget 5 samt sågningen av just min bild.
Jag undrar vad han håller på med egentligen.
Som sagt jag skulle ha uppskattat en kommentar med exakt samma innehåll och anda annars men i det fallet kan jag inte se det som annat än ett fult slag under bältet på grund av mina inlägg här. Detta också på grund av att personen i fråga har varken innan eller efter att ha sågat min bild givit negativa kommentarer överhuvudtaget.
SKALL DEBATTEN FÖRAS PÅ DET HÄR SÄTTET?