"Jag brukar säga vad jag tänker. Det är ett stort fel nuförtiden, man blir så lätt missförstådd." Oscar Wilde
Anders, Jag tyckte kattbild 2 var lika grym med katten helt uppblåst som lik ofta blir. Men du har nog en poäng i det där. Vi ser det nog alla på olika sätt.
Hans, Att starka bilder bekräftar rädslan och osäkerheten var en för mig väldigt vettig analys. påminner om liknande diskussioner kring mobbning, som jag nu glömt var jag läste detta (i en psykologibok kanske, aj detta minne!). Jag får återkomma.
Joakim, Om det är fotografen och inte bilden som kommenteras stämmer nog i väldigt många situationer. Tror att det ofta är också fotografens egna kommentarer som studsar tillbaka så att säga, i allafall från det jag läst hittils.
Mats, En flytt mellan de fem Nordenländerna är regelmässigt sätt inget annorlunda än att flytta mellan kommuner i Sverige. Det behövs inte ens ett pass för nordiska medborgare. ID eller Körkort räcker som personbevis. Vi får vandra och flytta fritt hur vi vill utan tillåtelser