mazzer
Aktiv medlem
arnenym skrev:
Om du hittar en återförsäljare som säljer den så skriv en rad..
Har mailat Cyberphoto, Scandinavianphoto och Dustin och frågat om det är aktuellt att ta in den. Får väl hoppas att någon av de gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
arnenym skrev:
Om du hittar en återförsäljare som säljer den så skriv en rad..
boon skrev:
såg att dom tagit bort d7d från cyberphoto.
om den nu fösvinner/tar helt slut
kan detta påverka andrahandsvärdet tro?
Det är bäst du säljern till mig. Du får 2 tusen.boon skrev:
såg att dom tagit bort d7d från cyberphoto.
om den nu fösvinner/tar helt slut
kan detta påverka andrahandsvärdet tro?
Bjoernowitsch skrev:
Och då får väl jag hålla hårt i min Minolta Scan Dual III. Den lär väl få gå tills den skär ihop, men vad händer sedan?
Bjoernowitsch skrev:
Och då får väl jag hålla hårt i min Minolta Scan Dual III. Den lär väl få gå tills den skär ihop, men vad händer sedan?
HDFS) (KGS skrev:
Kanske kan vi i en framtid vänta längre med D/A omvandlingen, så att den sker direkt i hjärnan på nåt vis, men likväl är upplevelsen analog.
Vad har nu detta med Minolta att göra... hmm
Bjoernowitsch skrev:
Ja, det blir väl så. För 25+ år sedan hade bandspelarna för hemmabruk mikrofoningångar, vilket senare övergavs. Innan kassettdäcken kom, fanns det rullbandspelare som det gick att göra massor av saker med, för hemmabruk, utan att de kostade skjortan. Underhållningsindustrin tar gradvis bort möjligheterna till skapande verksamhet. Nu ger de sig tydligen sakta men säkert på fotografin. Även kamerorna har utvecklats åt det hållet. Folk som för 30 år sedan sprang runt på stan med spegelreflexkameror, har på senare år gått över till små kameror som mest liknar leksaker än verktyg för bildskapande.
millimeter skrev:
lägsta nivå handlar ju allt om fotoner och elektroner och det tycker jag verkar vara fundamentala ettor och nollor?