Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Karlsson på G!
- Trådstartare Jeppe
- Start datum
Juhani
Avslutat medlemskap
stoltz skrev:
Då är det bara att vänta på Karlsson relativit snart?
På måndag ska Karlsson skickas till dig... jag skulle inte ha hunnit skicka med vändande post på fredag, så jag tog det lungt med fotograferandet.
Tog den utvalda bilden idag och skickade den nyss till Jesper...
Zepofan
Aktiv medlem
vboivie skrev:
Lever Karlsson fortfarande?
Det kan man undra. Är det någon som vet vart Karlsson tagit vägen?
I och för sig säger man ju att inget är som väntans tider....men det här börjar bli löjligt.
stoltz
Aktiv medlem
Hej Hopp!
Posten suger!
Idag har jag kollat upp med posten (Ica) och fått reda på att dom inte kunde stoppa in stackars Karlsson i vår brevlåda. Till följd att den "gode semestervikarien" skulle lägga en avi i vår brevlåda.
Så blev inte fallet, så nu har jag personligen efter mycket och men fått lösa ut Karlsson från postens elaka klor - Jag har honom from idag.
Jag kommer att hålla på honom några dagar, meddelar när jag skickar honom vidare.
Posten suger!
Idag har jag kollat upp med posten (Ica) och fått reda på att dom inte kunde stoppa in stackars Karlsson i vår brevlåda. Till följd att den "gode semestervikarien" skulle lägga en avi i vår brevlåda.
Så blev inte fallet, så nu har jag personligen efter mycket och men fått lösa ut Karlsson från postens elaka klor - Jag har honom from idag.
Jag kommer att hålla på honom några dagar, meddelar när jag skickar honom vidare.
Zepofan
Aktiv medlem
stoltz skrev:
Jaha du....Hans-Christian....har Karlsson kommit iväg än?
Zepofan
Aktiv medlem
mollan skrev:
Ja Karlsson kanske bestämde sig för att flytta till Skåne.....
Inte helt omöjligt.
Annars börjar det bli kusligt likt Carl-Eric Björkegrens försvinnande. Vi ska kanske gå till Malmö Tingsrätt och begära Karlsson dödförklarad.
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Karlsson landade i Skåne idag närmare bestämt i Kävlinge.
Han bönade och bad om att vi skulle ta bort plastpåsen han låg i det var lite dåligt med luft i den, annars mår han väldigt bra och han har ätit köttbullar till middag.
I morgon ska han få följa med min dotter till juniorscouterna och hjälpa till med lite bus.
Han bönade och bad om att vi skulle ta bort plastpåsen han låg i det var lite dåligt med luft i den, annars mår han väldigt bra och han har ätit köttbullar till middag.
I morgon ska han få följa med min dotter till juniorscouterna och hjälpa till med lite bus.
SmurfMolly
Aktiv medlem
Hur långt har vi kommit i listan å var står jag?? Jag har ju flyttat sen jag anmälde mig.. vore ju trist om Karlsson fick uppleva postens eftersändning....
/Malin
/Malin
macmolarin
Aktiv medlem
I´m next! *hoppar av iver*
Om han skyndar sig lite så kan han vara i Borås på fredag och bevittna invigningen av Sveriges sjätte Apple center.
Om han skyndar sig lite så kan han vara i Borås på fredag och bevittna invigningen av Sveriges sjätte Apple center.
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Nu har Karlsson krupit ner i påsen efter mycket protester, och han är på väg till Posten.
Bossebarrskog
Aktiv medlem
David har Karlsson kommit fram till dig ännu???
Är nästan 1 vecka sen han kröp ner i påsen...
Jörgen
Är nästan 1 vecka sen han kröp ner i påsen...
Jörgen