Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi kanske får leta efter Karlsson i den list som rikspolisstyrelsen presenterade häromdagen :)

/Christer som inte orkar vara sur längre

Jag får ta och be så mycket om ursäkt, Karlssons besök här uppe blev längre än jag tänkt mig.... Men nu har han lämnat det snöiga norden och begett sig söderut.

Mvh Christer

Nää. Jag har anmält mig till e massa Karlssonar och sån't och hittills inte sett till nå'n så nu skiter jag i det här. Det funkar inte. Det är bara att konstatera.

Karlsson på väg

Ville bara berätta att Karlsson avklarat sitt besök i Uppsala och är nu påväg norröver. Han är vid gott mod den lille busen o längtar efter att få träffa nytt folk så ge inte upp :)

Jesper - bild o text ligger i din mejl.

/Maria

Kuligt värre...

..att man snart ska (äntligen) få träffa Karlsson!

Jag skrev förra våren att "det hade varit kul att få hit han medans det är snöskoterföre på Bottenviken", nu blev det ju så ändå, fast en vinter senare..:))

Hejhopp!/iZac, seskaro.nu

Jag vill se fler bilder av Karlsson och det snart!
Det kan väl inte vara så besvärligt att fotografera och sedan posta? Fy vad det är långtråkigt att vänta på sin tur... sist i ledet.

/mvh Catarina

Maria!
Det var ju tråkigt!
Vitsen är ju att det skall droppa in nya bilder på fotosidan efter hand - inte att dom skall ligga i en mailbox...

/Catarina

Ja du Catarina, i andra fall skulle jag kunna illustrera, men nej. Någon som kan "ollostrera"?

Senast ändrad:
Meeen, kom igen nu!
Vad är det för något någon har gjort med Karlsson?

Är det något småpojks-skämt?

Eller?

/Catarina

Karlsson åker vidare!

Kan berätta att Karlsson alldeles nyss postades iväg söderut igen efter att vi har haft ett trevligt litet "sportlov" tillsammans med han Karlsson.

Som info kan jag påpeka att adresslapparna för nr 25, 26 och 27 saknas i påsen..

Och nej, jag har inte ollat honom, som det hörs att någon annan gjort tidigare...:)
Jahej/ iZac, seskaro.nu

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar