Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
stoltz skrev:
Då är det bara att vänta på Karlsson relativit snart?

På måndag ska Karlsson skickas till dig... jag skulle inte ha hunnit skicka med vändande post på fredag, så jag tog det lungt med fotograferandet.

Tog den utvalda bilden idag och skickade den nyss till Jesper...
 
Mitt Fel.. Min tur att klanta mig ;)

Kom på att jag efter min senaste ominstallation inte lagt till karlsson-kontot i min outlook..

Se där.. 2 bilder låg där.. En från Bengt.. daterat 040902, och en från Juhani..
 
Lever Karlsson fortfarande?

Jag tänker åka till Tyskland i några månader så det kanske är bäst att jag plockas bort från listan såvida ni inte vill ge Karlsson en semester utomlands.
 
Hej Hopp!

Posten suger!

Idag har jag kollat upp med posten (Ica) och fått reda på att dom inte kunde stoppa in stackars Karlsson i vår brevlåda. Till följd att den "gode semestervikarien" skulle lägga en avi i vår brevlåda.

Så blev inte fallet, så nu har jag personligen efter mycket och men fått lösa ut Karlsson från postens elaka klor - Jag har honom from idag.

Jag kommer att hålla på honom några dagar, meddelar när jag skickar honom vidare.
 
mollan skrev:
Ja Karlsson kanske bestämde sig för att flytta till Skåne.....

Inte helt omöjligt.

Annars börjar det bli kusligt likt Carl-Eric Björkegrens försvinnande. Vi ska kanske gå till Malmö Tingsrätt och begära Karlsson dödförklarad.
 
Karlsson landade i Skåne idag närmare bestämt i Kävlinge.
Han bönade och bad om att vi skulle ta bort plastpåsen han låg i det var lite dåligt med luft i den, annars mår han väldigt bra och han har ätit köttbullar till middag.
I morgon ska han få följa med min dotter till juniorscouterna och hjälpa till med lite bus.
 
Hur långt har vi kommit i listan å var står jag?? Jag har ju flyttat sen jag anmälde mig.. vore ju trist om Karlsson fick uppleva postens eftersändning....

/Malin
 
I´m next! *hoppar av iver*

Om han skyndar sig lite så kan han vara i Borås på fredag och bevittna invigningen av Sveriges sjätte Apple center. ;)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.