Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Karlsson på G!
- Trådstartare Jeppe
- Start datum
carpelux
Aktiv medlem
Här är listan på Karlssonfotografer.
Vem hade Karlsson senast?
1. Christel Eldrim
2. Bengt Nordborg
3. Mats Wallin
4. Juhani Rajala
5. Hans-Christian Stoltz
6. Jörgen Grahn
7. David Molarin
8. Maria Berg
9. Christer Lindström
10. Maria Mattiasson
11. Per-Erik Isaksson
12. Christer Pettersson
13. Arne Svensson
14. Fredrik Kols
15. Svante Berggren
16. Bo Johnsson
17. Urban Jonsson
18. Victor Boivie
19. Ulf Carneland
20. Mattias Sundstedt
21. Peter Honungsmåne
22. Peter Ljungqwist
23. Anna-Karin Johansson
24. Jonas Törnqvist
25. Max Zigliara
26. Johan Sjögren
27. Robert Albinsson
28. Lars Stenfeldt
29. Malin Tegelberg
30. Catarina Magnusson
Vem hade Karlsson senast?
1. Christel Eldrim
2. Bengt Nordborg
3. Mats Wallin
4. Juhani Rajala
5. Hans-Christian Stoltz
6. Jörgen Grahn
7. David Molarin
8. Maria Berg
9. Christer Lindström
10. Maria Mattiasson
11. Per-Erik Isaksson
12. Christer Pettersson
13. Arne Svensson
14. Fredrik Kols
15. Svante Berggren
16. Bo Johnsson
17. Urban Jonsson
18. Victor Boivie
19. Ulf Carneland
20. Mattias Sundstedt
21. Peter Honungsmåne
22. Peter Ljungqwist
23. Anna-Karin Johansson
24. Jonas Törnqvist
25. Max Zigliara
26. Johan Sjögren
27. Robert Albinsson
28. Lars Stenfeldt
29. Malin Tegelberg
30. Catarina Magnusson
carpelux
Aktiv medlem
Jag håller med dig Christel.
Man kan ju tycka att den som står på tur, och inte sett till paketet på 2 och en halv månad kunde kosta på sig att efterlysa det hos den föregående, eller om man tycker att man inte har tid att ta bilden på Karlsson åtminstone tala om vart han finns.
Bengt har varit inloggad idag, så han "lever". Skulle vara intressant att veta hur han ser på saken.
Det är ju inte första gången Karlsson efterlyses, tycker det vore svårt att missa hela denna debatt.
Får vi inte fram honom nu tycker jag som Jesper, lägg ner hela projektet så man slipper vänta.
Det är konstigt, men jag är med i ett annat liknande projekt där en kamera skickas över hela världen, och det fungerar. Varför är det omöjligt att skicka en docka runt i Sverige?
Pust ...
Man kan ju tycka att den som står på tur, och inte sett till paketet på 2 och en halv månad kunde kosta på sig att efterlysa det hos den föregående, eller om man tycker att man inte har tid att ta bilden på Karlsson åtminstone tala om vart han finns.
Bengt har varit inloggad idag, så han "lever". Skulle vara intressant att veta hur han ser på saken.
Det är ju inte första gången Karlsson efterlyses, tycker det vore svårt att missa hela denna debatt.
Får vi inte fram honom nu tycker jag som Jesper, lägg ner hela projektet så man slipper vänta.
Det är konstigt, men jag är med i ett annat liknande projekt där en kamera skickas över hela världen, och det fungerar. Varför är det omöjligt att skicka en docka runt i Sverige?
Pust ...
RolandM
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Jösses.. 2 månaders postgång.. x 30 deltagare... Hmmm 5 år alltså
Hoppas ni längst bak på listan fortfarande är intresserade av foto då
Kan berätta att om fem år har posten rationaliserat brevutbäringen, att kunden köper frimärke på Internetpostkontoret slickar fast frimärket och själv bär ut brevet till mottagaren.
macmolarin
Aktiv medlem
Den 19 maj fyller min yngsta dotter 1 år. Verkar synka med Karlssons ankomst då jag är nr. 7 på listan.
Arne S
Aktiv medlem
camag skrev:
... och jag .... suck ... som har nummer 30...
/Catarina
Vi får se det positiva. Gott om tid att rigga ljus och så...
Nä, nu ska vi vara glada åt att Karlsson åter är i farten. In med mera koks så hjälps vi åt att minska Catarinas väntetid. Jag lovar härmed att endast utfärda ett 3-dagarsvisum här för Karlsson. Nån mer som vågar?
Zepofan
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Vi får se det positiva. Gott om tid att rigga ljus och så...
Nä, nu ska vi vara glada åt att Karlsson åter är i farten. In med mera koks så hjälps vi åt att minska Catarinas väntetid. Jag lovar härmed att endast utfärda ett 3-dagarsvisum här för Karlsson. Nån mer som vågar?
Fan vet om jag inte ska försöka få iväg honom med vändande post...
Jalong
Aktiv medlem
Föreslår att ni alltid skickar Karlsson som rek eller paket och sedan lägger ut ID-numret här på forumet. Då kan alla som vill gå in på www.posten.se och se var den lille mannen befinner sig exakt i varje ögonblick. Kostar förvisso några tior mer och måste hämtas ut på serviceställe, men det kanske det kan vara värt? Karlsson kommer då också känna sig trygg och fin.