Gucco
Avslutat medlemskap
Kvitto
Det är kanske i sin ordning att jag förtydligar ett par saker i det jag skrev.
1. Nej, jag fick aldrig något kvitto på att jag lämnat in paketet. Jag *tror* att detta är enligt de rutiner Cyberphoto har då de ju har beställt frakten. Rätt märkligt, då ju jag inte kan bevisa att jag verkligen lämnat in paketet. Detta är inte heller något Cyberphoto krävt, eller ens antytt i den kommunikation vi haft.
Jag har returnerat mitt kamerahus ett par gånger, en blixt och ytterligare ett kamerahus till Cyberphoto ett flertal gånger. Nu senast min Pentax K5 med krånglande fokus (ett år efter inköp). Jag får alltid kvitto vid inlämnande på posten med Kolli-ID. Detta för att kunna spåra och bevisa att paketet skickats. Jag ber alltid om kvitto om det inte överlämnas per automatik. Cyberphoto har alltid ersatt mig med fungerande produkter. Jag kan inte se att Cyberphoto har del i att posten tappat bort paketet, tyvärr tror jag inte heller att avsaknaden av kvitto är till er fördel. Lycka till, jag hoppas paketet kommer fram.