Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Karlsson på G!
- Trådstartare Jeppe
- Start datum
cowboy
Aktiv medlem
Nu är han i påsen och påsen är på väg till Nyvång!
Arne - Karlsson är nu överlämnad till Postverkets pålitliga personal - nej förresten, det är ju nya tider nu, Konsums pålitliga personal menar jag såklart!
Jeppe - Karlssonbilden och -texten finns nu i din mail ([email protected] med subjektraden Sverigeresan)
Arne - Karlsson är nu överlämnad till Postverkets pålitliga personal - nej förresten, det är ju nya tider nu, Konsums pålitliga personal menar jag såklart!
Jeppe - Karlssonbilden och -texten finns nu i din mail ([email protected] med subjektraden Sverigeresan)
cowboy
Aktiv medlem
Ja, sex publicerade bilder på tolv månader är inte mycket. Det verkar som Karlssonintresset svalnat, synd på ett så roligt projekt.magnus67 skrev:
Och var är alla bilder?
Jeppe
Aktiv medlem
Bo, ledsen att jag missat din bild. Men nu ligger den uppe. Jag ska se om jag inte kan få hem pågasnöret, så att jag kan strukturera upp en ny lista och skicka ut han på nya äventyr.
Vet inte om det fattas några, för det är ett ganska stort hopp mellan januari-april.
Men det var väl den där konserten som tog musten ur honom
Vet inte om det fattas några, för det är ett ganska stort hopp mellan januari-april.
Men det var väl den där konserten som tog musten ur honom
magnus67
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Jag tror att jag har funnit ett hem för Karlsson några dagar efter att han varit hos mig. Jag hör av mig i tråden framöver.
Vart tog han vägen?
Om Karlsson känner för miljöombyte får han gärna komma hit nåra dar. När han var i Falkenberg under senhösten var han besviken över att det var så ödsligt på stranden. Hälsa honom att det är annorlunda nu
Jeppe
Aktiv medlem
magnus67 skrev:
Vart tog han vägen?
Om Karlsson känner för miljöombyte får han gärna komma hit nåra dar. När han var i Falkenberg under senhösten var han besviken över att det var så ödsligt på stranden. Hälsa honom att det är annorlunda nu
Han snurrar rundor i NV-Skåne. Han längtar hem, han har ju inte sett sin pappa på många månader nu... Men han blir nog snart sugen på nya resmål..och då återkommer pappa med en ny deltagarlista.
WarbirdFS5
Medlem
Nästa resa ska han få besöka Bjärehalvön också. Himla kul ide, synd att jag inte var med för... 4år sedan? när det började.
peterfuchs
Aktiv medlem
Jag är gärna på!
magnus67
Aktiv medlem
Jag är gärna på!
Det har redan varit en andra omgång. Se denna tråd
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=88794
Men det verkar som Jeppe har glömt bort Karlsson, eller så har bilderna försvunnit spårlöst i cyberrymden.