Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu är han i påsen och påsen är på väg till Nyvång!

Arne - Karlsson är nu överlämnad till Postverkets pålitliga personal - nej förresten, det är ju nya tider nu, Konsums pålitliga personal menar jag såklart!

Jeppe - Karlssonbilden och -texten finns nu i din mail ([email protected] med subjektraden Sverigeresan)

Tack Bo!

Jag tror att jag har funnit ett hem för Karlsson några dagar efter att han varit hos mig. Jag hör av mig i tråden framöver.

/Arne

Och var är Karlsson nu? Och var är alla bilder? Vore kul att få se lite från hans senaste äventyr...

Bo, ledsen att jag missat din bild. Men nu ligger den uppe. Jag ska se om jag inte kan få hem pågasnöret, så att jag kan strukturera upp en ny lista och skicka ut han på nya äventyr.
Vet inte om det fattas några, för det är ett ganska stort hopp mellan januari-april.
Men det var väl den där konserten som tog musten ur honom ;)

Ja, han behövde vila upp sig ett tag efter att ha kikat på ett gäng läderklädda hårdrockare in-action.
Han blev lite skärrad men lugnade ner sig efter ett par pilsner.

Han sov desto längre efteråt..typ..4 veckor på proppskåpet. =D

/Tommy

Arne S skrev:
Jag tror att jag har funnit ett hem för Karlsson några dagar efter att han varit hos mig. Jag hör av mig i tråden framöver.

Vart tog han vägen?
Om Karlsson känner för miljöombyte får han gärna komma hit nåra dar. När han var i Falkenberg under senhösten var han besviken över att det var så ödsligt på stranden. Hälsa honom att det är annorlunda nu :)

magnus67 skrev:
Vart tog han vägen?
Om Karlsson känner för miljöombyte får han gärna komma hit nåra dar. När han var i Falkenberg under senhösten var han besviken över att det var så ödsligt på stranden. Hälsa honom att det är annorlunda nu :)

Han snurrar rundor i NV-Skåne. Han längtar hem, han har ju inte sett sin pappa på många månader nu... Men han blir nog snart sugen på nya resmål..och då återkommer pappa med en ny deltagarlista.

Nästa resa ska han få besöka Bjärehalvön också. Himla kul ide, synd att jag inte var med för... 4år sedan? när det började.

Hej och hå

Har Karlsson slutat resa nu?
Det skulle vara fantastiskt roligt med en fortsättning!

/Catarina

Heheh.. Han finns här hos mig. Tror du att det finns intresse?

Jag saknar fortfarande bilder från hans sita resdagar.. Arne och Pia?

Jajjemän!
Jag skulle kunna vara med en gång till om jag fick möjlighet. Det var kul!

Släng ut en fråga och se.

/Catarina

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar