Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
HEHE,
vad otroligt snabb du är!!!
Ja, jag vet var du finns!
Hoppas nu att jag får träffa herr Karlsson denna gången!!!
Jag ger upp om det inte funkar nu heller - eller så går jag till en leksaksaffär och köper en egen!

/Catarina

Bilderna

Vart var det man kunde se bilderna på Karlssons resa? Kommer det att läggas upp nya bilder allt eftersom?

/Thomas

Själv tycker jag att Karlsson mer och mer blir en mytisk figur... Jag har varit nära att få träffa honom två gånger, men varit för långsam med att besvara mail. Plötsligt har han klonat sig, men istället för att bli dubbelt så lätt att träffa i verkligheten har han blivit ännu mer avlägsen :)

Senast ändrad:
Fast jag har faktiskt sett två vilda näbbdjur i verkligheten - i jämförelse med Karlsson var de rent sällskapssjuka...

Vilken tur att du heter Platypus och inte Karlsson! Jag skulle byta 1000 Karlsson mot ett näbbdjur! Men nu spårar det visst ur... Tillbaka till tråden...

Hej alla Karlssons vänner.

Någon mer än jag som undrar hur det går för Karlsson på hans resa? Hur långt har han kommit? Undrar om gästrummet hinner bli klart...

Han har då inte kommit till mig och jag står ju relativt långt upp på listan.

Har Karlsson blivit bortrövad av något fotopsykofreak? :) Har någon fått besked om någon lösensumma?

Jag har då inte fått den än... borde väl komma i veckan??? ... vad säger de som är ovanför mig på listan? Borde skrivas här när de fått den tycker jag... det tänker iaf jag göra :)

Hoppas bara att posten inte lämnar den i trapphuset utanför dörren som dom gjorde med en viss t-shirt och keps som jag fick levererat tidigare denna månad... :-(

Var finns Karlsson? En bild har det kommit och det var rätt länge sedan. Tyvärr inga inlägg som berättar var Karlsson finns. Är det någon som vet var Karlsson är just nu?

ja jag undrar oxå... tröttnade folk, eller kom karlsson till nån som hade semester och var bortrest??
minst trettio bilder ska det bli sammanlagt och det har bara dykt upp två!!
hallå folk!!

Verkar ju onekligen konstigt att det inte dykt upp fler bilder. Karlsson har kanske smitit nånstans på vägen.

Att han inte kommit till mig är inte så konstigt med tanke på att jag står som nummer 28 på listan...

utan att vilja vara otrevlig så undrar jag varför det är så svårt att höra av sig om man blir sen med karlsson.
jag menar, ingen har ju svårt att förstå om nåt sätter käppar i hjulen på en så det tar längre tid. karlsson är ju inte den man prioriterar om nåt händer.
men fortfarande så sitter ju en massa andra människor och väntar och väntar på att karlsson ska dyka upp, så om man bara kunde drista sig till ett litet inlägg eller ett mejl till jeppe om man blir försenad, så skulle man inte sitta här och undra och undra och vara nyfiken på vad som hänt.

Man kanske ska operera in en GPS-sändare i Karlsson eller förse krabaten med en mobiltelefon så det går att få tag på honom.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar