Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
K10D beställd :-)
- Trådstartare quarc
- Start datum
interpix
Aktiv medlem
quarc skrev:
Sedan idag står jag i kö för K10D hos Cyberphoto. Vi får hoppas jag inte ångrar mig på torsdag när den blir officiell.
Hehe, jag har nummer två i kön )
Bofoto2
Aktiv medlem
quarc skrev:
Tja än så länge vet jag ju inte riktigt vad jag får ...... Och dessutom lär det vara flera månader av plågsam väntan innan den kommer. Och sedan kommer jag väl att få betala en massa (idag okänd) summa penagr också. Så du skall nog inte vara allt för avundsjuk
Jag är inte avundsjuk (tror jag) min DS ska fylla ett år i Februari först sen ..., hur mycket (lite) får jag för DS:en då...
Ska ner på Photokina, så då får jag känna på K 10.
Är det någon mer som ska ner?
interpix
Aktiv medlem
interpix
Aktiv medlem
falke skrev:
B&H=999,95 $
Vad brukar det betyda i kungliga svenska kronor?
Skulle tro att det blir i intervallet 9.000-10.000 här. Om så bara hälften av det som sagts tidigare om kameran stämmer är det ett klipp
Senast ändrad:
daniel.blixt
Ny medlem
Någon som vet om det kommer att finnas batterigrepp som tillbehör?
/Daniel
/Daniel
interpix
Aktiv medlem
K10D på Steves Digicams
http://www.steves-digicams.com/pr/pentax_09132006_k10d_pr.html?AType=0
Som synes blir det ett batterigrepp också!
http://www.steves-digicams.com/pr/pentax_09132006_k10d_pr.html?AType=0
Som synes blir det ett batterigrepp också!
quarc
Aktiv medlem
papi skrev:
3 bilder per sekund upp till 12 bilder i RAW och ingen begränsning för JPEG. Inget ISO 3200 men i övrigt verkar allt som sagts finnas )
Jag har för min ISO 3200 är customfunktion redan tidigare, så det kanske finns fast det inte nämns. Det borde dock vara helt obrukbart med en 10M sensor.
quarc
Aktiv medlem
Re: Re: K10D beställd
Då får vi nog kamerorna samtidigt skulle jag tro. Skall vi hoppas på nästa vecka ? ;-))) Eller veckan före jul ?papi skrev:
Hehe, jag har nummer två i kön )
interpix
Aktiv medlem
Re: Re: Re: K10D beställd
I november kommer den )
quarc skrev:
Då får vi nog kamerorna samtidigt skulle jag tro. Skall vi hoppas på nästa vecka ? ;-))) Eller veckan före jul ?
I november kommer den )
quarc
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: K10D beställd
Vi får väl se. Jag stod först i kön på DS också....den blev ganska sen har jag för mig....
papi skrev:
I november kommer den )
Vi får väl se. Jag stod först i kön på DS också....den blev ganska sen har jag för mig....