Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur mycket har ni lagt ner på fotoprylar?
- Trådstartare scrappy
- Start datum
Foto-Rickard
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Ingen snäll fråga, Johan.
Nu tvingas man ju bli medveten...
Håller med chano. För lite för mig, för mycket för andra.
En utrustning för 20-30 tusen är som ingenting tycker jag. Men sen för andra kompisar som håller på med annat så är det på tok för mycket i deras ögon.
En kommentar jag ofta får är: "Du kan ju köpa en bil för dom pengarna, och inte en dålig bil heller!"
SmurfMolly
Aktiv medlem
Hmm.. typ 25000 kanske...
Jag har bil också.. men det blir inga bra bilder med den...
Norrlandsros
Aktiv medlem
Hmmm, sedan 2003 ganska för mycket.... Runt 35000 kronor. Aj, det gjorde ont att räkna ut det!
Men det är ingen som ifrågasätter en som lägger 250000 kr eller mer på en bil, eller hur? Det oavsett vad den personen använder bilen till. Vad kostar tex en hobby som golf?
/Elisabeth *vart tog pengarna vägen*
Men det är ingen som ifrågasätter en som lägger 250000 kr eller mer på en bil, eller hur? Det oavsett vad den personen använder bilen till. Vad kostar tex en hobby som golf?
Arne S
Aktiv medlem
Foto-Rickard skrev:
En utrustning för 20-30 tusen är som ingenting tycker jag. Men sen för andra kompisar som håller på med annat så är det på tok för mycket i deras ögon.
En kommentar jag ofta får är: "Du kan ju köpa en bil för dom pengarna, och inte en dålig bil heller!"
Principen håller jag fullt med dig om, även om 20-30 tusen är ganska mycket pengar. Men en hobby kostar, så är det bara. Sedan är det upp till var och en hur mycket man vill satsa och på vad. Vissa kuskar runt med båt hela sommaren, andra köper husvagn eller en plasma-tv för 50 tusen.
sagan
Avslutat medlemskap
Hm...jag kunde haft bil istället...en fin bil...men, men...som sagt, det blir inga bilder med en bilSmurfMolly skrev:
Underhålls- och driftkostnaderna är dessutom ytterst blygsamma jämfört med en bil.
Arne S
Aktiv medlem
Norrlandsros skrev:
Hmmm, sedan 2003 ganska för mycket.... Runt 35000 kronor. Aj, det gjorde ont att räkna ut det!
Golf är faktiskt inte så dyrt som man tror. Beroende på vilken klubb man vill gå med i förstås. Jag betalade 5000 i insats och betalar nu ca 3000 kr i årsavgift. Så fotointresset har kostat betydligt mer senaste åren...
sagan
Avslutat medlemskap
Inte mycket canon (inget alls faktiskt) i din väska dock^^Arleklint skrev:
Amatör tycker jag, men säljer en del.
100.000:-