larsborg
Aktiv medlem
Din argumentation är fullständigt bedrövlig. Du drar fram de fördelar jag skrev om systemkameran men nämner inte alls fördelarna jag skriver om kompaktkameran.
Sen drar du slutsatser endast byggt från de fördelarna jag skrev om systemkameran.
Oerhört lågt, skärpning!
Lugn!
Mitt svar, var på den deltext jag hade saxat ur din tidigare text, helt seriöst!
Du nämnde där:
"... systemkameran ... en riktig kamera ... och ... bättre grepp ..."
Du har vidare högst subjektiva åsikter, som t.ex.:
"Är du seriöst intresserad av fotografering så köp systemkameran"
Du får väl inse verkligheten oxå, den allra största delen av världens fotografer använder en kompakt kamera, även de seriösa fotograferna, men det innebär därför inte att systemkameran är ute, den utgör under 10% av försäljningen, räknat på alla sålda kamera modeller.
Din tidigare text:
Svårt att säga, kompaktkameran är mycket enklare och smidigare att fotografera med. Å andra sidan är systemkameran roligare då den svarar mycket snabbare på det man gör. Systemkameran ger oxå möjlighet till kortare skärpedjup och högre ISO med lågt brus. SEN ÄR DET JU HELLER INGEN TVEKAN OM ATT SYSTEMKAMERAN KÄNNS MER SOM EN RIKTIG KAMERA OCH ATT MAN FÅR BÄTTRE GREPP OM KAMERAN.
Är du seriöst intresserad av fotografering så köp systemkameran, vill du testa mer och se hur intresset utvecklas så köp kompaktkameran tills du är mer säker på vad du vill.