Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Låter som en kanonidé - utbyte av kunskap, idéer och allmänna tips :)

Jag kan hjälpa till med lokal för 10-15 personer i rena diskussions- och undervisningsmöten.
 
Om du känner med dig att du vill fungera som lärare en kväll inom något specialområde ber jag dig maila mig! [email protected]

Speciellt söker jag några som behärskar mörkrumsteknik och/eller undervattensfoto
 
gratis...

Vilket enormt engagemang och en väldigt bra idé... Tror du inte att det är smart att ta en viss (kanske symbolisk) avgift för att täcka ev. kostnader som dyker upp? Folk som ställer upp idéellt och hjälper till skall ju inte behöva betala för material, lokal och dyl. Bara en tanke...

Personligen är jag gärna med som elev och kan tänka mig att lägga en slant dessutom!

/Jonas
www.airborn.se
 
Jag skulle jättegärna vara med på kursen och lära mig mera.. känner att jag inte kan så mycket. Och har inte så mycket pengar kanske.. vore verkligen välldigt trevligt!
 
Det jag eventuellt ser är att någon enstaka träff kan kosta en slant för att täcka eventuell resa för läraren, men min ambition är att det skall vara helt gratis.

Just nu jagar jag lärare inom olika områden för fullt. Hör av dig om du vet någon eller är intresserad själv.
 
Re: gratis...

zebulon skrev:
Vilket enormt engagemang och en väldigt bra idé... Tror du inte att det är smart att ta en viss (kanske symbolisk) avgift för att täcka ev. kostnader som dyker upp? Folk som ställer upp idéellt och hjälper till skall ju inte behöva betala för material, lokal och dyl. Bara en tanke...

Personligen är jag gärna med som elev och kan tänka mig att lägga en slant dessutom!

/Jonas
www.airborn.se

Haha, världen e så förbannat liten.

Tänkte EXAKT samma tanke, oså kom ditt msg precis "hade lite att läsa ikapp"

Om inte annat, lätt jag betalar en symbolisk summa till Janne.
 
Hittills har jag hittat en alternativt två centralt placerade lektionslokaler, en fotostudio, och ett par lärare.

Lärare finns i ämnen såsom bildseende, grundläggande fototeknik, naturfoto, macrofoto, repotagefoto, photoshop och troligen i mörkrumsteknik.

Några ytterligare personer väntar jag besked från i ämnen såsom nattfoto, undervattensfoto, modellfoto i studio och krigsfotografi(!)

Jag saknar just nu idéer till lärare i ämnen såsom reklamfoto och sport/action. Har du tips? Hör av dig till mig!

Jag jobbar vidare i morgon och återkommer.
 
Följande ämnen planerar jag att ha med. Många ämnen har jag hittat lärare till. Jag söker speciellt lärare till de tre sista:

bildseende,
grundläggande fototeknik,
naturfoto,
macrofoto,
nattfoto,
repotagefoto,
undervattensfoto,
photoshop,
mörkrumsteknik,
krigsfotografi,
modellfoto i studio,
sport/action,
reklamfoto,

Har du tips på lärare och/eller nya "ämnen"?

Snälla trevliga människor på fotosidan ställer lektionslokaler, mörkrum, studio och datorer till vårt förfogande :)
 
Senast ändrad:
Detta verkar ju vara helt otroligt superschysst!!!
När planeras kursen gå? Bor för tillfället lite långt ifrån sthlm, men flyttar neråt framåt vårkanten.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.