ANNONS
Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Du är verkligen en "hustomte", Janne. Jag har velat följa med på många av de saker som du (och andra har ordnat), men det har alltid kommit annat i mellan. :( Men jag skall försöka ännu hårdare nu
under våren att försöka följa med på några av "träffarna"..

Och detta låter som en mycket bra idé. :) Det skulle inte skada att få en ordentlig kurs i foto.

För min del är vardagskvällar bättre en helger.

/Thomas

Vi måste hitta någon som är lika otroligt snäll i göteborg som kan ha en kurs för oss. Kan vi kanske klona Janne eller nåt sånt :)

Hustomten skrev:

Låter det som något intressant? Är det värt för mig att grubbla vidare på tanken?

Att jag bor i Stockholm gör att allt, om det blir aktuellt, sker där.
Skulle vara kul att kanske hjälpa till lite, men bor ju inte i Sthlm. Är där ganska ofta, men bara på jobb.
Kudos till Janne iaf!

Det är vid sådana här tillfällen jag kan komma på mej själv med att önska att jag bodde i huvudstaden...

MEN, nu gör jag ju inte det - och jag har sett att det finns fler som inte heller gör det.

Skulle vi inte kunna muta Janne/Dej till att komma till Göteborg?
Du får sova på våran soffa!

/Catarina

Jätteroligt med all positiv respons på detta. Jag tolkar det så att jag skall grubbla vidare på detta så återkommer jag när jag har lite mer "kött på benen". Tack alla!

Jag tror jag har någorlunda koll på grunderna.. Men Photoshop är jag helt klart med på!!!!!!

Hur komer man på något sånt här???

Lovvärt!

Kan bara lovorda dig Janne för ditt engagemang och initiativ!

Bra gjort - och lycka till!!

/En annan Janne

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar