Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
Om du känner med dig att du vill fungera som lärare en kväll inom något specialområde ber jag dig maila mig! [email protected]
Speciellt söker jag några som behärskar mörkrumsteknik och/eller undervattensfoto
Speciellt söker jag några som behärskar mörkrumsteknik och/eller undervattensfoto
zebulon
Aktiv medlem
gratis...
Vilket enormt engagemang och en väldigt bra idé... Tror du inte att det är smart att ta en viss (kanske symbolisk) avgift för att täcka ev. kostnader som dyker upp? Folk som ställer upp idéellt och hjälper till skall ju inte behöva betala för material, lokal och dyl. Bara en tanke...
Personligen är jag gärna med som elev och kan tänka mig att lägga en slant dessutom!
/Jonas
www.airborn.se
Vilket enormt engagemang och en väldigt bra idé... Tror du inte att det är smart att ta en viss (kanske symbolisk) avgift för att täcka ev. kostnader som dyker upp? Folk som ställer upp idéellt och hjälper till skall ju inte behöva betala för material, lokal och dyl. Bara en tanke...
Personligen är jag gärna med som elev och kan tänka mig att lägga en slant dessutom!
/Jonas
www.airborn.se
joakim_hansson
Aktiv medlem
Jättebra idé!
jag deltar gärna i en sån här kurs - som elev då
kan även tänka mig att lägga en lant för ev. omkostnader
jag deltar gärna i en sån här kurs - som elev då
kan även tänka mig att lägga en lant för ev. omkostnader
Proboarder
Aktiv medlem
Re: gratis...
Haha, världen e så förbannat liten.
Tänkte EXAKT samma tanke, oså kom ditt msg precis "hade lite att läsa ikapp"
Om inte annat, lätt jag betalar en symbolisk summa till Janne.
zebulon skrev:
/Jonas
www.airborn.se
Haha, världen e så förbannat liten.
Tänkte EXAKT samma tanke, oså kom ditt msg precis "hade lite att läsa ikapp"
Om inte annat, lätt jag betalar en symbolisk summa till Janne.
Arleklint
Aktiv medlem
Hittills har jag hittat en alternativt två centralt placerade lektionslokaler, en fotostudio, och ett par lärare.
Lärare finns i ämnen såsom bildseende, grundläggande fototeknik, naturfoto, macrofoto, repotagefoto, photoshop och troligen i mörkrumsteknik.
Några ytterligare personer väntar jag besked från i ämnen såsom nattfoto, undervattensfoto, modellfoto i studio och krigsfotografi(!)
Jag saknar just nu idéer till lärare i ämnen såsom reklamfoto och sport/action. Har du tips? Hör av dig till mig!
Jag jobbar vidare i morgon och återkommer.
Lärare finns i ämnen såsom bildseende, grundläggande fototeknik, naturfoto, macrofoto, repotagefoto, photoshop och troligen i mörkrumsteknik.
Några ytterligare personer väntar jag besked från i ämnen såsom nattfoto, undervattensfoto, modellfoto i studio och krigsfotografi(!)
Jag saknar just nu idéer till lärare i ämnen såsom reklamfoto och sport/action. Har du tips? Hör av dig till mig!
Jag jobbar vidare i morgon och återkommer.
Arleklint
Aktiv medlem
Följande ämnen planerar jag att ha med. Många ämnen har jag hittat lärare till. Jag söker speciellt lärare till de tre sista:
bildseende,
grundläggande fototeknik,
naturfoto,
macrofoto,
nattfoto,
repotagefoto,
undervattensfoto,
photoshop,
mörkrumsteknik,
krigsfotografi,
modellfoto i studio,
sport/action,
reklamfoto,
Har du tips på lärare och/eller nya "ämnen"?
Snälla trevliga människor på fotosidan ställer lektionslokaler, mörkrum, studio och datorer till vårt förfogande
bildseende,
grundläggande fototeknik,
naturfoto,
macrofoto,
nattfoto,
repotagefoto,
undervattensfoto,
photoshop,
mörkrumsteknik,
krigsfotografi,
modellfoto i studio,
sport/action,
reklamfoto,
Har du tips på lärare och/eller nya "ämnen"?
Snälla trevliga människor på fotosidan ställer lektionslokaler, mörkrum, studio och datorer till vårt förfogande
Senast ändrad:
Björn Jansson
Aktiv medlem
Detta verkar ju vara helt otroligt superschysst!!!
När planeras kursen gå? Bor för tillfället lite långt ifrån sthlm, men flyttar neråt framåt vårkanten.
När planeras kursen gå? Bor för tillfället lite långt ifrån sthlm, men flyttar neråt framåt vårkanten.
Proboarder
Aktiv medlem
Helger eller mitt i veckorna?
Johan Ringblom
Aktiv medlem
Vardagskvällar tycker jag.