Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det största problemet just nu är att komma över en datasal med datorer som har photoshop. Jag har lite idéer kring detta, men det är inte löst, så om någon råkar ha tillgång till en sådan datasal går det utmärkt att maila mig :)

[email protected]

När det gäller avgift, så kan det bli så att enstaka kursdelar kostar en slant för att täcka reskostnad för lärare, lokal eller liknande, men med en "dåres envishet" jobbar jag för att slippa ta betalt ;)
 
Senast ändrad:
Det är en jättefin idé. Jag känner mig osäker på många tekniska bitar av fotograferandet. Jag håller med om att kunskapsnivån är hög på fotosidan, känner ofta att det är svårt att hänga med i diskussionerna på forumet. Utmärkt idé att ta vara på och sprida den kunskap som finns.

Elin
 
Eftersom jag väntar besked angående möjligheten att utnyttja lokaler, som jag inte får förrän nästa vecka, så får ni vänta tills det är klart med besked om startdatum och möjlighet att boka in er.
 
Hustomten skrev:
Det största problemet just nu är att komma över en datasal med datorer som har photoshop. Jag har lite idéer kring detta, men det är inte löst, så om någon råkar ha tillgång till en sådan datasal går det utmärkt att maila mig :)

[email protected]

När det gäller avgift, så kan det bli så att enstaka kursdelar kostar en slant för att täcka reskostnad för lärare, lokal eller liknande, men med en "dåres envishet" jobbar jag för att slippa ta betalt ;)

Vi kan vara i min garderob, där står många datorer ^_^
 
Hur man åker till Kallhäll Centrum

redrosie skrev:
"Lite mer info om var man hittar kurslokalen"
Åka kommunalt till Kallhäll:

Pendeltåg går från Stockholm Central mot Bålsta/Kungsängen. Folkets Hus ligger rakt över torget när man kommer från stationen.

Åka bil:

Från Stockholm Kör man E18 mot Oslo. Avfart Kallhäll. Kör sedan rakt fram till Kallhäll Centrum. Parkering nedanför Folkets Hus.

Från Rotebro åker man Stäketleden (267). Kör rakt fram till det står Kallhäll C på skyltarna.
 

Bilagor

  • kallhallskarta.jpg
    kallhallskarta.jpg
    44.8 KB · Visningar: 625
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.