Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
avslutat medlemskap 201003
Avslutat medlemskap
Låter verkligen intressant...borde fundera på att flytta till stockholm =)
Arleklint
Aktiv medlem
Några har redan hört av sig till mig och meddelat sitt intresse att hjälpa till med kunskap och utrustning, så detta går säkert att få ihop i slutändan. Kul att du Christel vill hjälpa till med en photoshopdel.
Jag skall sätta mig ikväll och kontakta folk inom olika fotoområden och höra mig för om de är intresserade av att bidra med sitt kunnande. Så om du är duktig inom ditt område kanske du får ett mail av mig. Om du inte får mail, kan väl du maila mig.
Jag skall sätta mig ikväll och kontakta folk inom olika fotoområden och höra mig för om de är intresserade av att bidra med sitt kunnande. Så om du är duktig inom ditt område kanske du får ett mail av mig. Om du inte får mail, kan väl du maila mig.
Arleklint
Aktiv medlem
Detaljplaneringar får tas framöver. Det finns många olika saker man totalt sett vill ha med. Vi får se vad som kan funka och vad som skall prioriteras.
Datorbehandling av bilder får ingå som en del bland många delar.
Huvudsyftet är som jag skrev tänkt att vara att få igång alla dom nya som känner sig osäkra med sin kamera. Och att prova på olika fotostilar.
Datorbehandling av bilder får ingå som en del bland många delar.
Huvudsyftet är som jag skrev tänkt att vara att få igång alla dom nya som känner sig osäkra med sin kamera. Och att prova på olika fotostilar.