Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Några har redan hört av sig till mig och meddelat sitt intresse att hjälpa till med kunskap och utrustning, så detta går säkert att få ihop i slutändan. Kul att du Christel vill hjälpa till med en photoshopdel.

Jag skall sätta mig ikväll och kontakta folk inom olika fotoområden och höra mig för om de är intresserade av att bidra med sitt kunnande. Så om du är duktig inom ditt område kanske du får ett mail av mig. Om du inte får mail, kan väl du maila mig.
 
Detaljplaneringar får tas framöver. Det finns många olika saker man totalt sett vill ha med. Vi får se vad som kan funka och vad som skall prioriteras.

Datorbehandling av bilder får ingå som en del bland många delar.

Huvudsyftet är som jag skrev tänkt att vara att få igång alla dom nya som känner sig osäkra med sin kamera. Och att prova på olika fotostilar.
 
Mycket bra idé Janne, synd att man bor i Gävle då bara..
Om det blir av att du kör igång kolla med något studieförbund. Förut gick det i alla fall att få bidrag (tex böcker) till material, tillgång till lokaler m.m.
 
Hej Janne!

Som vanligt lysande idér. Jag håller med vad dom andra har sagt gällande dina initiativ.

Behöver Du hjälp, ställer jag gärna up.
Administration eller kursdelar.

\Sten
 
Om någon annan hustomte är intresserad av att ta tag i motsvarande arrangemang i annan del av landet kan vi göra viss planering gemensam så att uppläggen blir snarlika
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.