Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Just detta ämne är inte helt färdigplanerat, men jag har lite idéer. Jag är rädd för att vi får avstå från praktiken där ;)

Misstänkte det ;-)
Annars så får vi väl höra oss för på I1 Kungsängen när dom har slutövning i vår :) Om dom har sånt nuförtiden...

Än finns det platser kvar

- Fotokurs träff 1 - Grundläggande fototeknik I, teori, lördag 3 april kl 13:00, 16 platser kvar

- Fotokurs träff 2 - Grundläggande fototeknik I, praktik, lördag 17 april kl 00:00, 25 platser kvar

- Fotokurs träff 3 - Grundläggande fototeknik II, teori, söndag 25 april kl 13:00, 25 platser kvar

- Fotokurs träff 4 - Grundläggande fototeknik II, praktik, lördag 8 maj kl 00:00, 28 platser kvar

Boka här:
http://www.fotosidan.se/events

jag ställer mig gärna framför kameror, men jag är inte så enkel att fota.
jag kan istället kolla med lite kompisar om dom vill ställa upp. även dom vill nog ha bilder som tack.

Kalas idè

Hoppas att det blir något av detta lysande inititiv och att man får info om var när och hur när det närmar sig.

Undrar om det senare går att lägga ut en summering av lektionerna,här på fotosidan, så att vi som bor på avstånd kanske kan få en chans att lära oss lite också??Är lite avundsjuk på alla som har denna möjlighet...:))..Bara en idé...det kanske redan finns ett svar, jag har inte kollat alla inlägg

MVH Bosse

Jag kommer att be alla lärare göra materialet tillgängligt för fotosidan.se att lägga upp under "Lära", men till syvende och sist ligger avgörandet hos respektive lärare.

Senast ändrad:
Hustomten skrev:
Magnus: Detta har ingen knytning till MFS, det är en helt egen idé. Var jag otydlig?

Nej då, skulle bara vara litet fyndig, ledsen att det missförstods. Tycker din idé, som jag nämnde också, är utmärkt och intressant. All heder till dig.

ANNONS