Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker att det verkar vara en bra idé för dem som inte kunnat boka alt. inte har möjlighet att gå på kurserna vid de tillfällena.

En PDF för att gå en kurs låter som en billig "betalning" för att gå en gratis kurs.
 
Damocles skrev:
Då det trots allt blir en hel massa kurser i längden och antalet dels är begränsat, samt att man troligen inte kan gå på allt iaf, så föreslår jag att någon form av dokumentation bör göras över kursen och sedan läggas på PDF.

När sedan alla kurserna är klarar blir det ju en lunta utan like att ha som referenshandbok.

Jag skall jobba för att allt material sammanställs i någon form.
 
En dataprojektor som lärarna kan hänga på en egen laptop kommer finnas tillgänglig på teoriträffarna I och II. Med den kan ni köra OH och bilder. För detta tackar vi Mats Weimarsson - http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=24653

En annan fråga är om någon framöver (i höst), har tillgång till en förstoringsapparat - för det fall vi skulle behöva låna ihop några sådana för mörkrumskursen.
 
Proboarder skrev:
*argh*

Jobbigt ju! Släpa! :D

Visst är det jobbigt att släpa, men tänk på att Du då troligtvis får lite motion och att Du tränar på framtida umbäranden.

Skämt och sido. Jag tror inte att Du kommer att behöva ha med Dig hela "kittet" till första passet. Men kameran och ett objektiv kan vara bra att ha med sig. Återkommer lite längre fram, med mer exakt vad som kan vara lämpligt att ta med sig
 
Passa på...

...att boka in dig du som är intresserad. Alla bokningsbara kurser har nu minst en ledig plats.
 
Har tyvärr också blivit tvungen att avboka mig för Fotokurs 1 (teori & praktik), så nu finns det minst 1 plats kvar till dessa 2 omgånger (03/04 & 17/04)!

/Max.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.