ANNONS
Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
ser lite ut som mynningen på ett rör av något slag eller en skål möjligen ..iso 800...

om vi lämnar puben och testar nått med religiös anknytning, ett nattvardskärl?

Nej, Papi, vi får nog hålla oss kvar i pubens mörker, för det är där jag fann denna - öljett!
Fantastiskt, Ante!
(Och killen som bar den var riktigt snäll och ställde upp för fotografering också! Bilden heter 'Good earing' :))

Bilagor

• fullbild.jpg
    fullbild.jpg
    51.9 KB · Visningar: 85
Tackar!
Jag har vid något tillfälle sett personer med sådan ring och kan väl säga att om man vill väcka uppmärksamhet så är detta vägen att gå.

Känner ni igen mitt motiv? Jag tror att de flesta av oss ser det varje dag utan att tänka på det.

Bilagor

• fltr.jpg
    fltr.jpg
    38.9 KB · Visningar: 66
Det är Söndag och klockan närmar sig elva. Nu går vi och gör lite förmiddagsfika och funderar på bilden och så hörs vi igen efter kaffet. För egen del blir det nybakta bullar till....

papi skrev:
bullar låter gott gissar på en spis,micro eller ugnsdetalj.
Också så bra gissat men ändå helt fel. På ett sätt så lång ifrån men ur en annan synvinkel väldigt, väldigt nära....

(Jag smet ifrån fikat för att kolla svar. Nu går jag och dricker påtår. Har ni gjort er något kaffe ännu?)

Ante J skrev:
Också så bra gissat men ändå helt fel. På ett sätt så lång ifrån men ur en annan synvinkel väldigt, väldigt nära....

(Jag smet ifrån fikat för att kolla svar. Nu går jag och dricker påtår. Har ni gjort er något kaffe ännu?)

Jag kemstartade som småbranspappa med koffein och nikontin redan vid sjublecket ;)

Kluriga ledtrådar.....vad sägs om en expressomaskin?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar