ANNONS
Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Precis när jag insåg att jag postat "fel" bild så ringde telefonen...Den där bilden skulle inte komma för än långt senare ;-)

Men naturligtvis har du rätt Anders! En av KAK:s koner massakrerad av Janne "Flash" Nilsson".

Jag får lite dåligt samvete nu. Meningen med tråden är väl att man skall se vad bilden förställer och inte att vara expert på motivets speciella art eller typ? Jag tyckte att jag hade en kul bild och tänkte inte till tillräkligt angående frågeställningen. Jag kan ju inte ens själv det exakta namnet på arten på min bild. Frågan som jag borde ha ställt anser jag nu skulle leda till svaret "någon form av insekt". Därför tycker jag att Olof Nilssons svar "Kackerlacka" räcker för mig även om bilden föreställer en cikada.

Så tråden är din Olof!

Bilagor

• cikada.jpg
    cikada.jpg
    78.8 KB · Visningar: 129
I väntan på hockeyn lägger jag upp en bild med usel kvalitet, så att inte tråden dör. SCB, du får gärna avbryta om du tycker jag interfererar.......

Bilagor

• g.jpg
    g.jpg
    36.3 KB · Visningar: 75
(Du interfererar inte. För ett antal sidor sedan antogs ny *regel* att har vinnaren inte laddat upp ny bild på ett dygn, eller så, så är det fritt fram för vem som helst.)
Jag gissar på att det är utstyrseln till någon från 'Holiday on Ice'.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar