Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gatufoto
- Trådstartare Lasse H
- Start datum
mackan
Aktiv medlem
Lasse H
Aktiv medlem
Falkman skrev:
Äntligen bra i ryggen!
hmm, snacka om anorektisk modell...
Artificiell
Aktiv medlem
Hej alla gatufotografer,
Gatufotopoolen är platsen för alla dessa intressanta bilder.
Lägg dem gärna där för kommentarer!
U
Gatufotopoolen är platsen för alla dessa intressanta bilder.
Lägg dem gärna där för kommentarer!
U
Artificiell
Aktiv medlem
Här dräller det av fina och spännande bilder, varav många defenitivt hör hemma i Gatufotopoolen. Ska ni inte ta och börja lägga upp dem där i stället? Bara en ytterst ödmjuk tanke
U
U
Benganbus
Aktiv medlem
Litet gatufotostilleben...
När alla "sprungit klart",
och tåget strax skall gå,
då blir det stilla en liten stund...
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/787056.htm
Tomasz
Aktiv medlem
Jojo, det är så dags när man ser ut så där...Falkman skrev:
Äntligen bra i ryggen!
cw-op
Aktiv medlem
Artificiell skrev:
Här dräller det av fina och spännande bilder, varav många defenitivt hör hemma i Gatufotopoolen. Ska ni inte ta och börja lägga upp dem där i stället? Bara en ytterst ödmjuk tanke
U
Det där var ingalunda nån "ödmjuk tanke"! Du vill bossa o styra här. Tror du inte att ditt budskap har gått fram efter ett antal uppmaningar på samma tema? Låt den här trevligt opretentiösa tråden vara hälsosamt befriad från vad som "hör hemma här & där" o liknande uppmaningar, tack! JANNE
Benganbus
Aktiv medlem
Benganbus skrev:
Litet gatufotostilleben...
Här en som ännu inte hunnit springa...
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/787249.htm
Han sitter kvar i väntsalen...
cw-op
Aktiv medlem
Lasse H skrev:
Jag röstade redan idag men inte på denna kille....
vAD 17 har han på sig? Munkorg gasmask bilden e så liten så jag ser inte men skulle gärna vilja veta? JANNE
red-top
Aktiv medlem
Utan att ta politisk ställning i frågan funderar jag på om det egentligen är så kul med bilder av skadegörelse och klotter under rubriken 'Gatufoto' på FS..? Det är ju den uppmärksamheten, som 'vandalen' vill uppnå med sitt kladdande i våra offentliga, gemensamma stadsrum.Lasse H skrev:
Jag röstade redan idag men inte på denna kille....
I just detta fall finns ju också en fotograf bakom - måhända medlem i FS? - som får se sitt alster förvanskat och nedsolkat.
YoursTruly,
_/h:n:s:N.
PS - Honkanen _kan_ ju också så mycket bättre. ;=)
Lasse H
Aktiv medlem
cw-op skrev:
vAD 17 har han på sig? Munkorg gasmask bilden e så liten så jag ser inte men skulle gärna vilja veta? JANNE
Hehe, det är ett rött klistermärke med någon politisk propaganda förmodligen.......
red-top skrev:
Utan att ta politisk ställning i frågan funderar jag på om det egentligen är så kul med bilder av skadegörelse och klotter under rubriken 'Gatufoto' på FS..? Det är ju den uppmärksamheten, som 'vandalen' vill uppnå med sitt kladdande i våra offentliga, gemensamma stadsrum.
I just detta fall finns ju också en fotograf bakom - måhända medlem i FS? - som får se sitt alster förvanskat och nedsolkat.
YoursTruly,
PS - Honkanen _kan_ ju också så mycket bättre. ;=)
Tydligen väcker denna bild lite irritation.
Lade in den i ett annat fotoforum också och genast tyckte någon att den inte hörde hemma där.
Jag tycker dock att alla dessa valaffischer i sig är en värre form av avancerat klotter då de ju hänger överallt och ibland ramlar ner och skräpar ner stan.
Vet inte riktigt om det är bilden eller mitt ställningstagande i form av bildtext som retar upp vissa....
Mitt råd till alla är "Ta inte allt så allvarligt, det är bara en bild"
red-top
Aktiv medlem
Håller IOFS med litet, men det är ju dock ett övergående problem, vart fjärde år - och så ramlar de inte ner. Det är ju de politiska motståndarna - merparten på V-kanten ;=) - som river ner dem.Lasse H skrev:
Jag tycker dock att alla dessa valaffischer i sig är en värre form av avancerat klotter då de ju hänger överallt och ibland ramlar ner och skräpar ner stan.
Och det vanliga, äckliga, målade och sprejade klottret _ÄR_ ett samhällsproblem, eller hur..?
YoursTruly,
PS - och är det något man ska ta allvarligt, så är det en bild... DS
Lasse H
Aktiv medlem
red-top skrev:
Och det vanliga, äckliga, målade och sprejade klottret _ÄR_ ett samhällsproblem, eller hur..?
YoursTruly,
PS - och är det något man ska ta allvarligt, så är det en bild... DS
Klotter är onekligen ett problem och som sådant måste det ju dokumemteras.
Intressant också är det att försöka dokumentera klottret konstnärligt,,,;-)