Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gammalt?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jo jag vet att den är avgjord men varför står detta gamla kvar på Fotosidan då?
Mvh Eva

Varför inte? Skulle vi radera denna sida så förlorar man ju möjlighet att se vilka bilder som fick flest röster (genom att klicka på "bilder").

Det framgår ju att tävlingen är avgjord och att vinnaren presenteras i Fotosidan Magasin nr 5/2014. Så risken att folk tror att tävlingen fortfarande är aktuell kan inte vara stor.

Varför inte? Skulle vi radera denna sida så förlorar man ju möjlighet att se vilka bilder som fick flest röster (genom att klicka på "bilder").

Det framgår ju att tävlingen är avgjord och att vinnaren presenteras i Fotosidan Magasin nr 5/2014. Så risken att folk tror att tävlingen fortfarande är aktuell kan inte vara stor.

Jo NU två månader efteråt så ändrade någon detta.....klart det ska stå att det är avgjort, varför inte? Det stod inte nyss att den var avgjord utan det stod att man kunde rösta fram till den 5:e maj!
Mvh Eva

Jo NU två månader efteråt så ändrade någon detta.....klart det ska stå att det är avgjort, varför inte? Det stod inte nyss att den var avgjord utan det stod att man kunde rösta fram till den 5:e maj!
Mvh Eva

Det står fortfarande tydligt och klart 5 maj som tidsgräns. Sen tror jag att de flesta förstår att det inte gäller 2015 eller 2016.

Det står fortfarande tydligt och klart 5 maj som tidsgräns. Sen tror jag att de flesta förstår att det inte gäller 2015 eller 2016.

Men när jag skrev detta så såg sidan ut så här och jag tyckte det var gammal:

Fotosidan Masters - Årets mästarbild 2014
I denna sista deltävling av Fotosidan Masters koras Årets mästarbild 2014.

Du kan rösta på en (1) av de 60 bilder som publicerats i Fotosidan Magasin i samband med 2013-2014 års omgång av Fotosidan Masters.

Du kan rösta fram till och med den 5 maj.

Vinnaren presenteras i Fotosidan Magasin nr 5/2014 och får en Nikon D7100 med zoomobjektiv.

Vinnarbilden kommer också ställas ut på Galleri Kontrast tillsammans med ett urval av bilder från årets omgång av Fotosidan Masters.

Fotosidan har tiotusentals sidor med information. Vi kan inte gå tillbaka och skriva om informationen bara för att den blivit inaktuell. Men vi anger, som här, en tidsgräns vilket gör att läsaren kan räkna ut att informationen inte längre är aktuellt.

Fotosidan har tiotusentals sidor med information. Vi kan inte gå tillbaka och skriva om informationen bara för att den blivit inaktuell. Men vi anger, som här, en tidsgräns vilket gör att läsaren kan räkna ut att informationen inte längre är aktuellt.

Ok förlåt om jag störde...verkar vara jag som är dum i huvudet då....:( eller ser jag fel på min sida? Skit samma då!

Ok förlåt om jag störde...verkar vara jag som är dum i huvudet då....:( eller ser jag fel på min sida? Skit samma då!

Hade du stört hade jag inte svarat.

Det stämmer att det är gammal information på sidan. Men vi kan inte gå tillbaka och ändra all gammal information. Därför har vi angett ett slutdatum.

Varför kan ni inte det?

Det stämmer att det är gammal information på sidan. Men vi kan inte gå tillbaka och ändra all gammal information. Därför har vi angett ett slutdatum.

Varför skulle ni inte kunna det?
Masters!? Då kan ni väl ändå orka med att följa upp och göra en vettig presentation även på
"röstningssidan"?

Masters!? Då kan ni väl ändå orka med att följa upp och göra en vettig presentation även på
"röstningssidan"?

Vi ändrar och justerar gamla grejjer men svaret är att vi mest troligt inte kommer hinna/minnnas att uppdatera texter och därför skriver vi dem så man skall förstå vilken period texten handlar om.

Fotosidan Master är en tävling som presenteras och summeras i vår tidning Fotosidan Magasin. Så där har vi lagt krutet.

"röstningssidan"?

Ja verkligen Vidar, jag håller med och som jag skrev i min förra tråd så borde det även synas på min egen sida åtminstone att jag deltagit och med vilka bilder....man minns ju inte snart själv ju.
Ni har så mycket regler hit och dit annars men kan inte göra era sidor ordentliga ändå?
Mvh Eva

Ja verkligen Vidar, jag håller med och som jag skrev i min förra tråd så borde det även synas på min egen sida åtminstone att jag deltagit och med vilka bilder....man minns ju inte snart själv ju.
Ni har så mycket regler hit och dit annars men kan inte göra era sidor ordentliga ändå?
Mvh Eva

Se mitt svar ovan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar