Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Frispel på datumen
- Trådstartare Efwa
- Start datum
Efwa
Aktiv medlem
Forumets förstasida där de oragea kuverten står framför de "nya" inläggen.
Ibland kommer jag så långt att dom stämmer. Sedan går jag in på någon av dom och använder sedan bakåt-knappen för att komma tillbaka till forumets förstasida. DÅ har det ändrat sig.
Ibland kan jag bara slå på forum i överkanten så kommer den fel.
Blev det nåt tydligare?
Ibland kommer jag så långt att dom stämmer. Sedan går jag in på någon av dom och använder sedan bakåt-knappen för att komma tillbaka till forumets förstasida. DÅ har det ändrat sig.
Ibland kan jag bara slå på forum i överkanten så kommer den fel.
Blev det nåt tydligare?
Jeppe
Aktiv medlem
En lite rolig grej är att det oranga kuvertet betyder nya svar på förstasidan, men att medlemmen är inloggad i en tråd...
Efwa: Har ingen aning..brukar inte göra så när jag ska läsa nya inlägg.. utan bara gå via Forum "Läs nya" eller Forum "Senast inlagda"
Klart.. sen är man här inne och vänder 5 gånger i timmen...så ibland är det lite tomt härinne
Efwa: Har ingen aning..brukar inte göra så när jag ska läsa nya inlägg.. utan bara gå via Forum "Läs nya" eller Forum "Senast inlagda"
Klart.. sen är man här inne och vänder 5 gånger i timmen...så ibland är det lite tomt härinne
Efwa
Aktiv medlem
Hehe, nja, DET vet jag att det kan bli.
Nä av någon anledning har det även hänt när jag öppnat forumet och tyckt att det var nog lite tomt även fast man varit inne, så har kolumnen "senaste inlägg" stått på 5:e oktober, men efter att man gått ut och in igen så har det blivit rätt.
Ibland tvärtom.
Man har varit inne på ex.vis "klassiskt" gått ut igen för att ta nästa, så har det bytt datum till 5:e.
Men gud vad svårt att förklara.
Nä av någon anledning har det även hänt när jag öppnat forumet och tyckt att det var nog lite tomt även fast man varit inne, så har kolumnen "senaste inlägg" stått på 5:e oktober, men efter att man gått ut och in igen så har det blivit rätt.
Ibland tvärtom.
Man har varit inne på ex.vis "klassiskt" gått ut igen för att ta nästa, så har det bytt datum till 5:e.
Men gud vad svårt att förklara.
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Vet inte om det finns ett samband:
Men min TV dekoder från ComHem ligger en timme fel också. Den visar inte längre nästa program rätt.
Kan det vara så att nån timeprovider fått frispel?
Roine
Vet inte om det finns ett samband:
Men min TV dekoder från ComHem ligger en timme fel också. Den visar inte längre nästa program rätt.
Kan det vara så att nån timeprovider fått frispel?
Roine
Som oinloggad har man tidigare sett alla tider i UTC (GMT); kan det ha varit detta som spökat för er? Det är dock inget nytt; så har det varit länge.
Nu patchade jag dock så man ser svensk tidszon även som oinloggad; vi har ju nästan 100% svenska besökare så det är nog mer rätt.
Hojta om det fortfarande verkar konstigt.
Nu patchade jag dock så man ser svensk tidszon även som oinloggad; vi har ju nästan 100% svenska besökare så det är nog mer rätt.
Hojta om det fortfarande verkar konstigt.
ohls
Aktiv medlem
När jag går in på "lista senast inlagda"
http://www.fotosidan.se/forumtools/listlatest.htm?maxrows=200
Så är sorteringen lite konstig som inlägget "vidvinkel?" ligger lite konstigt om man kollar på tiden. eller ska det vara så?
http://www.fotosidan.se/forumtools/listlatest.htm?maxrows=200
Så är sorteringen lite konstig som inlägget "vidvinkel?" ligger lite konstigt om man kollar på tiden. eller ska det vara så?