Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Frispel på datumen

Produkter
(logga in för att koppla)

Efwa

Aktiv medlem
Är det någon annan som märkt att datumen ändras medan man går genom nyaste inläggen.

Är man inne på någon och kör "bakåt" så blir datumet och nya inlägg annorlunda. Hmmm, bara idag än så länge. Är det fel på min dator eller fotosidan?

Jag har samma problem som du. Hos mej är det dessutom så att jag hela tiden kommer tillbaka till samma gamla sida som var "senaste kommentarer" för 2 timmar sedan.
Det är nog något tekniskt, som är bra igen imorgon.
/Catarina

Hmmm, fortfarande samma grej. Senast inlagda är den 5:e februari.

:-( Jag vet inte vad som kommit in som nytt.

Nåja, det löser sig säkert. Lite svårt att hänga med bara.

Forumets förstasida där de oragea kuverten står framför de "nya" inläggen.

Ibland kommer jag så långt att dom stämmer. Sedan går jag in på någon av dom och använder sedan bakåt-knappen för att komma tillbaka till forumets förstasida. DÅ har det ändrat sig.

Ibland kan jag bara slå på forum i överkanten så kommer den fel.

Blev det nåt tydligare?

Angående att "senaste kommentarer" inte uppdaterar sig, så beror det nog på att de "cachas" i webbläsaren. Jag brukar trycka på F5 eller Reload, för att få de *allra senaste rykande heta* kommentarerna.

-Christian

En lite rolig grej är att det oranga kuvertet betyder nya svar på förstasidan, men att medlemmen är inloggad i en tråd...

Efwa: Har ingen aning..brukar inte göra så när jag ska läsa nya inlägg.. utan bara gå via Forum "Läs nya" eller Forum "Senast inlagda"

Klart.. sen är man här inne och vänder 5 gånger i timmen...så ibland är det lite tomt härinne ;)

Hehe, nja, DET vet jag att det kan bli.

Nä av någon anledning har det även hänt när jag öppnat forumet och tyckt att det var nog lite tomt även fast man varit inne, så har kolumnen "senaste inlägg" stått på 5:e oktober, men efter att man gått ut och in igen så har det blivit rätt.

Ibland tvärtom.

Man har varit inne på ex.vis "klassiskt" gått ut igen för att ta nästa, så har det bytt datum till 5:e.

Men gud vad svårt att förklara.

Kan du inte ta en skärmdump nästa gång det händer? Det kan nog hjälpa Christer om det är ett fel.

Men jag har inte heller sett något dylikt.

Hej

Vet inte om det finns ett samband:

Men min TV dekoder från ComHem ligger en timme fel också. Den visar inte längre nästa program rätt.

Kan det vara så att nån timeprovider fått frispel?

Roine

Det ska jag göra (skärmdump). Nu verkar det dock ha löst sig.

Verkar vara allmänt tjall på kopplingarna och grejjer i sverige.

Min klocka gick också fel fram tills nu egentligen.

Som oinloggad har man tidigare sett alla tider i UTC (GMT); kan det ha varit detta som spökat för er? Det är dock inget nytt; så har det varit länge.

Nu patchade jag dock så man ser svensk tidszon även som oinloggad; vi har ju nästan 100% svenska besökare så det är nog mer rätt.

Hojta om det fortfarande verkar konstigt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar