Hohoo!
Länge sedan det skrivits något här. Det kanske tyder på att alla är nöjda och trivs med upplägget?..
Tycker själv att det i stort sett är bra och att man styrs mer till sitt eget intresseområde på ett mer direkt sätt än tidigare samt "träffar" mer likasinnade lättare. Det är bra och ett steg i rätt riktning. Tempot på bildflödet blir oxå betydligt lugnare. Kommenterande har nog ökat oxå, tror jag, men kanske lite för tidigt att säga.
DHS är oxå en bra idé men även om den som grupp kanske rikerar att bli isolerad?.. Tycker själv att den är lite svår men kan fungera som inspirationskälla även om jag ofta inte begriper vad som visas...men de är jag de.
Har fortfarande några önskemål som jag brukar tjata om.
Jag skulle vilja ha lite mer struktur så om jag går med i Natur så skulle jag automatiskt bli med i vilda djur, landskap, växter, undervatten mm passande.
Skulle vilja ha en huvudgrupp Kultur med Det glömda rumet, det levande rummmet, dokumentär, modern mm.
Porträtt, modellfoto, fine art nude, mode mm.
Sport med undergrupper.
Wildlife med undergrupper.
o.s.v.
Betalande kanske med i tre huvudgrupper och icke betalande kanske i en?
Spånar lite bara för jag är inte så hemskt insatt i alla olika genrer som finns men hoppas ni förstår tanken. Blir inte ledsen om det inte blir som jag vill för jag trivs bra på FS och anpassar mej efter förutsättningarna...för i Rom bygger man väl än
och ni som sköter FS bygger väl oxå vidare efter egna idéer och feedback.
Är oxå medveten om allt programmerande som behövs för att ändra, lägga till och utveckla så jag avundas inte er. Jag snarare beundrar ert tålamod med oss och de gäller nog att ha lite is i magen när vi otåliga brukare försöker få alla våra olika viljor o önskemål uppfyllda.
Ha de gott!
/Leif