Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotolabb i hässleholm, Ängelholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hansson

Aktiv medlem
Ska ner och fotografera att bröllop kring örkeljunga nästa vecka. Undrar om det finns något bra labb i närheten som man vågar lämmna in filmerna till. Närmase städer är vall Hässleholm och Ängelholm så det är väll i någon av dom städerna då.
Nått proffslabb?

Fotolabb i Ängelholm

I Ängelholm finns Gutsmans foto, mitt på Storgatan. Kanske inte kan kallas proffslabb, men i alla fall stans bästa (i alla fall i mitt tycke) och jag vet att yrkesfotografer i stan använder sig av det. Själv var jag mycket nöjd med resultatet så länge jag bodde kvar i stan.
Vill du veta mer om vad de har för utrustning och arbetet nås de på 0431-13715. Vet också att de har ett mindre labb vid Brännborns (lite utanför stan mot Örkelljunga till) som även de levererar bra bilder. Om du har möjlighet så försök få ett svar från Terje, han borde ha använt nåt labb i närheten när han bodde där. Om han inte skickade sina rullar...
Lycka till!
/ utflyttad ängelholmare

Annars så finns Krelab i Helsingborg, vilket inte är mycket längre. Dom är snabba och har ett bra rykte.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar