Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Slas skrev:
Jodå, lite då och då.. Senast blev det några bilder under traktordagen i Rörberg. Sen fastnar min tre veckor gamla dotter på bild ibland också. :)

Gillar du traktorer är det ju tractorpulling i vändel imorron =)
 
Har varit väldigt sporadiskt fotande för mig denna sommar, men om en vecka när semestern börjar så kan det nog bli mer :)


Grattis Slas till dottern.
 
Tackar så mycket...

Hur är det med fotandet då?
Blir det några fina Cityfestbilder?
Själv släpade jag omkring på kameran i flera timmar igår på stan utan att ta en endaste bild.
 
Grattis Dan
Nej det har inte blivit så mycket fotande på cityfesten än, mest mat och trängsel ... men jag känner en kille i Supersci som ska spela då det är sommartoppen på lördag. Så då ska jag ta några bilder hade jag tänkt.
 
Jaha, så Cityfesteländet är över.. Själv var jag ute och lekte lite med LensBabyen, bilderna blev väl sådär, men den väkte lite uppmärksamhet i alla fall, hehe..

Tänkte höra om någon är interesserad av att hänga med på en kvällsfotning, nu när det börjar bli höst och mörkt ute. Gärna stjärnklart och fritt från måne.

Det borde finnas broar och andra bygnader runtomkring som är fint upplysta och som kan må bra av långa slutartider.. Men det känns lite "otäckt" att stå ensam ute med en dyrbar kamerautrustning mitt i natten.


Sen har vi ju snart det stora tågjubiteet också, hur många har plannerat att fota tåg? Det är ett digert program plannerat med många bra fototillfällen, om man gillar tåg, http://jvmv.se/jvmv_tag_150/tag150.html

Ha det skoj ute i busken..
//Danne
 
Slas skrev:

Tänkte höra om någon är interesserad av att hänga med på en kvällsfotning, nu när det börjar bli höst och mörkt ute. Gärna stjärnklart och fritt från måne.

Det borde finnas broar och andra bygnader runtomkring som är fint upplysta och som kan må bra av långa slutartider.. Men det känns lite "otäckt" att stå ensam ute med en dyrbar kamerautrustning mitt i natten.

//Danne

Låter skoj, snart är dragracingsäsongen över och jag får ledigt nån helg (senast var det i maj=))
 
låter lite skoj ju, hoppas jag får tillbaks min d70 som är inne på service. I så fall hakar jag nog på. :)
 
Fyffe skrev:
låter lite skoj ju, hoppas jag får tillbaks min d70 som är inne på service. I så fall hakar jag nog på. :)

Allmän service? Vart har du lämnat in den? Mni D200 ska få lite kärlek i höst, vet bara inte vad det kostar och vart man lämnar den.
 
Ingen nödvändig kärlek här inte. Den tokhängde sig och minneskortslampan blinkade elakt mot mig så jag skickade in den till Nikon, detta hände typ en vecka efter det att jag köpt den begagnad. :/

Tyvärr vet jag inte vart man kan köpa lite allmän kärlek till d200:an..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.