ANNONS
Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
He he gör det Andreas, själv är jag på Stockholm beer and whisky festival i Nacka;-) *visslar nöjt för mig själv*
Jag har just nu en intensiv period med kvälls/nattfoto så jag vet inte om jag håller med Mats om kvällsljuset. Bifogar en liten bild för att lätta upp stämningen här i tråden och inspirera till nya tag med kameran i höstrusket/mörkret.

Bilagor

• gulröd-båt-ii.jpg
    gulröd-båt-ii.jpg
    26.8 KB · Visningar: 227
violator skrev:
Bländande bild ...

Jo lite nattbilder kan man ju passa på, speciellt med dom arma nätter som är nu!

Lite förstärkning med ficklampa skadar inte!
Passar på att höra med dig Mats nu på en gång om du vet något om en gammal stensatt jordhåla/koja/gömma som är belägen i Åmot. Det finns en skylt uppsatt som pekar in mot den där det står E-Å Gauffin.
Hittar ingen info på nätet om vem som bott där eller varför. Inget som du känner till nå't om?

Hittade en bild på ämnet jag sporde Mats om tidigare här i tråden som visar skylten och den gamla bohålan.

Bilagor

• hålan.jpg
    hålan.jpg
    62.2 KB · Visningar: 313
Slas skrev:
Visst är den tagen på T-udden.. de där suddiga sträcken till höger är de nya kranarna som inte kunde vara stilla i 20 sekunder.. :)

Bra info!
Då vet man det om kranarna, har tänkt på blåtimme foton därifrån med tele mot kranarna. Kanske blir lite rörelse bilder då, när det nu blir.

ut till valbo köpcentrum med er idag, det är ju idolgänget där, kan väl vara skoj att fota =)

15.30 om jag inte minns fel.

Jag tror inte man blir ensam om man åker dit =)

sukram skrev:
ut till valbo köpcentrum med er idag, det är ju idolgänget där, kan väl vara skoj att fota =)

15.30 om jag inte minns fel.

Jag tror inte man blir ensam om man åker dit =)

Ja jädrar Markus, du skulle sagt i Lördags att jag var ute på fel dag;-)
Drog dom nå'n Deicide cover he he..

invigning av bock och stort fyrverkeri på söndag om jag inte minns fel, kan ju vara skoj =)

Vart ska man stå bäst om man vill prova fota lite fireworks?

justja, bock-fan, gäller väl att hitta nån halvschysst plats då, blir väl tokmycket folk antar jag...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar