Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hörde fyrverkerierna i alla fall.. Men satt och slet med bilder på min dotter till en kalender, julklapp till släkten. Tog f--n hela kvällen och det blev säkert inte speciellt bra heller.

Var några fina bilder i AB i alla fall. Passerade bocken när dom höll på och reste honom, men han ser bra grådassig ut.. Är det impregneringen tro, för nog brukar väl halmen vara lite mer gulfärgad?

//Danne
 
Kul att den här tråden hålls vid liv, själv har jag inte haft så mycket tid med fotosidan, jag har fotat istället ;)

Nu är det snart jul "hörrni", ska bli skönt att vara lite ledig. Är det någon som ska göra något ballt i jul, någon fototripp inplanerad kanske?

Förresten när jag ändå har er Gävlebor här....Är det någon som är intresserad av två bomullsbakgrunder 6x3m? En svart och en vit, se här:
http://www.kaffebrus.com/svart-100-bomull-10.html
http://www.kaffebrus.com/vit-100-bomull-27.html

Jag använder dem inte, finns att köpa och hämta på Kyrkogatan 24b
 
abbeman skrev:
Du kommer inte bli besviken på D200:an. Ett batterigrepp rekomenderas om du inte redan beställt det.

Jag är med supernöjd med min 200.. fast det vet du =)

Blir det mycket bättre med batterigrepp?= jag har själv inte provat. Jag tycker den är tung nog =)
 
sukram skrev:
Jag är med supernöjd med min 200.. fast det vet du =)

Blir det mycket bättre med batterigrepp?= jag har själv inte provat. Jag tycker den är tung nog =)

Haha det vet jag ;). Det blir nog batterigrepp så småningom, om inte annat så ser man ju seriösare ut;)
 
Tjena..
Fotas det nått då?
Själv har jag snöat in på att fota "modeller" + min dotter såklart..

Tänkte tipsa om att den 5 maj är det cruising, så om man gillar att ta kort på fina bilar är det lämpligt att boka in den dagen.
 
Fuckit, 5:e maj workoholico nattskifto. Ska försöka greja ledigt den natten.
All tid till att fota försvinner för mig hela tiden, som med pengarna ungefär.

Vi får stämma av i tråden lite närmare den 5:e så kan man synas nere på stan. Jag är inte oäven på några pilsner i trevligt sällskap heller, onyktert plåtande är något av en favorit för mig:)
(så blir det när man plåtar för Gefle Malt Whisky Society;-)
Fast med min vanliga otur så får jag väl inte ledigt:-(

Näe usch vad jag flummar, jobbat natt och är mycket trött. Sitter och väntar på att sonen ska komma iväg till fritids. Försökte spela gitarr men det går ju dåligt även om jag är pigg.
 
Hej på er upptäckte precis den här tråden nu :)
Tänkte mest kolla av lite om det händer ngt här och tipsa om en location nu i vårflodernas tid..
Åkte förbi Gysinge härom dagen och gillar man forsande vatten och gamla broar osv så är det ett ypperligt tillfälle att fånga vårfloden just nu. Hade tyvärr inte med mig kameran närm jag åkte förbi men det blir nog en tur dit under helgen.
 
Själv är jag hemma från jobbet och snorar.

Jobbar först på dagen och ska hämta morsan på Arlanda vid 18tiden. Så det blir lite senare för mig. Håller mig nog till videokamera i år också, är roligt med rörliga burn-outs. :)
 
Hej Rolf! Tack för tips! Jobbet hade stuga och båt i Gysinge förut, varit där och fiskat lite men det var innan jag kom igång med fotandet. Väldigt fint där och våren är rätt tid innan myggen kommer;-) Synd att jobbet sålt stugan för det är nog ingen konst att lägga åtminstone två dagar för fotande där.
 
Slas skrev:
Själv är jag hemma från jobbet och snorar.

Jobbar först på dagen och ska hämta morsan på Arlanda vid 18tiden. Så det blir lite senare för mig. Håller mig nog till videokamera i år också, är roligt med rörliga burn-outs. :)

Usch ja, håller själv på och återhämtar mig efter en förkylningssväng.
Kan jag bara komma ifrån jobbet så är jag nöjd och då löser det sig nog med hur jag ska fota, fast jag har redan några lösa ideer.
Några fler som är sugna?
 
Ja jag skulle gärna lära känna lite fler som fotar här i Gävle. Jag har en viss förkärlek för gamla industrier och det finns det ett visst överflöd av här runt omkring i Gävleborg och tillåter vädret i helgen kommer jag nog ta bilen till just Ön, Gysinge för att se om man kan fånga några bra ögonblick på Dalälven och kanske ngn fin gammal kvarm
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.