Annons

Fotointresserade i Stockholm med närområde

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Re: Re: Sammanfattning 13 maj

KjellF skrev:
Du som skapat bokningen ser väl bokade? Om du orkar kan du ju lite vartefter uppdatera bokningen med den listan. Lite spännande o se vilka som kommer..

Jag har lagt in en lista på de som är bokade just _nu_. Trevlig helg.
 
Jaha så då har bokat in sig då.

Förresten är det någon som ska in och kolla på QuarneValen imorgon? Kanske träffas någonstans.


Hasse
 
Estethia skrev:
jag måste fråga... ska vi ta med oss nånting ang. det här med det manipuleringsintresse många av oss har?
typ en dator, bilder eller nåt?
eller ska vi sitta å typ snacka ctrl+shift+X? ;o)
Hade gärna gjort det, men min laptop är tyvärr inte alls vad den borde vara. Jag tror jag får nöja mig med kameran på söndag och försöka samla in så många kontakter som möjligt för att utbyta idéer och tips vid senare tillfälle. Är det någon som tar med sig dator kommer jag dock att försöka se så mycket av vad som händer på skärmen. Dumt att missa ett sådant tillfälle. =)
 
skoj!

Har kikat på tråden. Låter jätteskoj att träffa lite fotointresserade personer. Och fika är ju aldrig fel :) Världens kanonväder ute också.. Vet tyvärr inte om jag kan just i morgon. Försöker smita loss. Annars får jag hålla ut till nästa tillfälle! :)

Annika
 
Re: skoj!

Niki skrev:
Har kikat på tråden. Låter jätteskoj att träffa lite fotointresserade personer. Och fika är ju aldrig fel :) Världens kanonväder ute också.. Vet tyvärr inte om jag kan just i morgon. Försöker smita loss. Annars får jag hålla ut till nästa tillfälle! :)

Annika


Vi ska träffas nästa söndag, inte i morgon. :)
Det är den 22 maj kl 13 som gäller.
 
Ojdå - vilken koll man har. :) Tack! Just snyggt om jag hade gått fram till ett gäng kameraburna turister..
 
Hörrni..?? Tror ni att det är OK om jag tar med mig min 8åriga dotter på träffen? Hon vägrar åka till sin mamma tidigare på söndag och hon undrade om hon också skulle kunna vara med....

Pleeeeaaasseeee... ;-)
 
Jag bör inte vara med på träffen, Jag bör selektera i min packning inför Islandsresan, men... Ta med dottern (även om hon vägrar är det ett diffust begrepp.) - Jag var i gemet
 
Senast ändrad:
greken skrev:
Hörrni..?? Tror ni att det är OK om jag tar med mig min 8åriga dotter på träffen? Hon vägrar åka till sin mamma tidigare på söndag och hon undrade om hon också skulle kunna vara med....

Pleeeeaaasseeee... ;-)

Klart att hon skall komma med. Hon skall också bli fotograf.

Kul, med så många okända namn. Hoppas att jag har huvudet med mig. Har "Gubb"-middag på lördag kvällen, brukar bli sent.
 
dl_4711 skrev:
Funkar det trots att vi nu börjar närma oss 30 som anmält intresse? Jag har aldrig varit där.
Ja då. Om inte caféet är fullproppat med andra 08-or/turister så bör vi få plats. =)

(Och för att se krasst på saken... Det är nog inte helt otänkbart att det blir ett visst bortfall: sjukdom, vab eller annat oförutsägbar orsak till att några inte kan komma.)

Ska bli hemskt kul att träffa alla och jag hoppas att vi hittar varandra på plats. Läste i Gävle-tråden om vilka svårigheter de stötte på. Vi kanske ska bestämma att vi kommer med varsin nejlika mellan tänderna? ;D
 
amyla skrev:
(Och för att se krasst på saken... Det är nog inte helt otänkbart att det blir ett visst bortfall: sjukdom, vab eller annat oförutsägbar orsak till att några inte kan komma.)

Självklart blir det ett visst bortfall. Man får vara glad om en tredjedel av de anmälda kommer.

Vi kanske ska bestämma att vi kommer med varsin nejlika mellan tänderna?

Vore det inte mer praktiskt med en maskros? ;-)
 

Bilagor

  • siamesmaskrosen.jpg
    siamesmaskrosen.jpg
    47.5 KB · Visningar: 376
Jag känns nog lätt igen med mina orangea öronproppar. Har en känsla av att jag kommer att vara ljudkänslig ett tag framöver efter att ha plåtat en kompis rockband på rep och 2 spelningar denna vecka.
 
mohei skrev:
Jag känns nog lätt igen med mina orangea öronproppar. Har en känsla av att jag kommer att vara ljudkänslig ett tag framöver efter att ha plåtat en kompis rockband på rep och 2 spelningar denna vecka.
Noterat och klart! =D
 
Placeboworks skrev:
Kanske alla skulle ha oranga öronproppar, då är vi lätta att känna igen!
Godkänner ni gula är jag på. De ligger oanvända i min ficka och jag har ingen aning om hur de kom dit. Vore skoj att få användning av dem. =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.