Annons

Fotointresserade i Stockholm med närområde

Produkter
(logga in för att koppla)
chajo skrev:
dator = maskin med unix
pellejönsdator = maskin utan unix

?

Underbar tolkning. Var kommer då Linux in. Det är ju en korsning av de båda. Kanske HPD = Hopp Plockade Delar.

Ser fram emot Söndag, även om jag kommer att vara trött. Kommer nog inte att ha en maskros med mig, men sticker nog ut ändå.
Nu börjar vi bli riktigt många på fototräffarna i Storstaden. Det är kanske dags att ta fram ett lätt buret märke för FOTOSIDAN (Nej inte keps)

\\Sten
 
Idag är den stora Träffdagen! Om det är så att det är massor av folk på Fjällgatan kl 13 så kan ni hålla utkik efter en vas med maskrosor. Den som sitter vid bordet där vasen står är undertecknad. Nu har intreset varit stort varför jag kappast tror att ingen kommer att dyka upp, men skulle det värsta inträffa kommer jag att röra mig därifrån kl 13:15. Hoppas vi ses! =)
 
amyla skrev:
Nu har intreset varit stort varför jag kappast tror att ingen kommer att dyka upp

Just nu är 36 anmälda. Jag måste dock tyvärr avstå, jag kom hem från bröllop vid sex i morse så jag orkar helt enkelt inte. Det får bli vid nästa träff. Ha det jättekul!
 
Mera!

Så var man hemma igen då, det verkar som att jag är först med bildbevis...

Lustigt att det på något magiskt sätt blev ett Canon- och ett Nikonbord. Jag tyckte det skrattades mycket från Canonbordet, måste jag byta märke?

Nå, jag säger som barnen när de varit med om något roligt: Mera!
 

Bilagor

  • 08-träff.jpg
    08-träff.jpg
    46.8 KB · Visningar: 323
Vi instämmer..

Vansinnigt roligt att träffa er! Det blev ett par goda skratt, minsann... Synd att vi inte kunde hänga med på 'ruckel-jakt', men vi ska planera bättre nästa gång. För vi instämmer båda med Tomas: Mera!
 
Tack själv för en trevlig stund. Här kommer mer bildbevis:
 

Bilagor

  • dsc_1098.jpg
    dsc_1098.jpg
    40.5 KB · Visningar: 300
Som trådstartare vill jag gärna tacka alla för en jättetrevlig sammankomst! Det enda tråkiga med den massiva uppslutningen var att man inte hann tala med alla, men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen.

Ruckelfotningen var synnerligen lyckad och fantastiskt rolig! Hoppas på fler träffar framöver. Kom på vägen hem att jag missade att ta era telefonnummer, men det ger sig väl framöver. =)
 
Och så Canon bordet. Seså... vilken tur att jag har en dotter som är bra på att dokumentera opartiskt ;-)
 

Bilagor

  • dsc_1104.jpg
    dsc_1104.jpg
    45.9 KB · Visningar: 288
greken skrev:
Och så Canon bordet. Seså... vilken tur att jag har en dotter som är bra på att dokumentera opartiskt ;-)
Som fastna-på-bild-fobiker är jag tacksam för att jag lutade mig bakåt just när bilden togs. =D
 
Det var en mycket trevlig sammankomst som jag hoppas att det blir flera av....

Kanske ett par fotoutflykter också, det skulle jag tycka om.
 
Jag ansluter mig komentaren från Jonas Gauffin.
En mycket trevlig sammankomst. - Nikon bordet, hälsar Canon bordet. :)

Mvh
Steffen
 
Och anledningen till att jag inte fick stanna längre... suck... men vad gör man inte för dem... de är ju ändå vår framtid! :)
 

Bilagor

  • dsc_1125_sm.jpg
    dsc_1125_sm.jpg
    31.8 KB · Visningar: 377
Stockholm är fin... punkt- slut! Tack än en gång för en trevlig stund. Ve ses...
 

Bilagor

  • dsc_1121.jpg
    dsc_1121.jpg
    32.6 KB · Visningar: 370
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.