Annons

Fotointresserade i Stockholm med närområde

Produkter
(logga in för att koppla)
amyla skrev:
Jättekul! Urkul med så positiv respons!! Hoppas vi kan hitta en tid som fungerar för så många som möjligt! =)

Jag kan lägga upp en lista för söndag 22/5. Vilken tid är bäst, mitt på dagen (exempelvis 13.00) eller lite senare på eftermiddagen (exempelvis 16.00)?
 
bull_k skrev:
Vi är två som också gärna hänger med om tid och tillfälle gives - både på 'fotoexpeditioner' och sociala träffar! Bra initiativ..
Tack! Kul att det uppskattades: jag hade ärligt talat inte räknat med en sådan positiv respons! Nu gäller det bara att ta tag i det så det inte rinner ut i ingenting. =)
 
dl_4711 skrev:
Jag kan lägga upp en lista för söndag 22/5. Vilken tid är bäst, mitt på dagen (exempelvis 13.00) eller lite senare på eftermiddagen (exempelvis 16.00)?

För mig personligen så passar tidigare bättre än senare just den söndagen. Har annat på gång från ca 18:30.
 
Arleklint skrev:
Jag är intresserad om det infaller så att jag har tid.

Om någon föreslår en specifik plats och tid för någon gemensam aktivitet så kommer folk säkert att hänga på.

Lägg upp det här så blir det bokningsbart
Nu är jag inte alls riktigt insatt i fotosidan,så jag frågar när jag är det minsta osäker på svaret (hoppas du inte tar illa upp). När jag följer din länk hamnar jag på något som heter kurser. Nu vill jag inte vara omöjlig på något sätt, men min tanke var mest att få till något form av socialt nätverk (den roliga och avslappnade sorten för nöjes skull). Passar det därunder ändå?
 
jonasgauffin skrev:
Jag är gärna med också :)

Allt ifrån pubrunda till avancerat fotosnack.

Jag är nyinflyttad och lär gärna känna nya människor...
Japp! Det var också nåt åt det här hållet jag tänkt mig: lära känna fotokompisar att ha kul med: allt från pubrunda till att sitta och prata editeringstrix med till att fota ihop. Jättekul att så många nappade på idén!
 
amyla skrev:
Nu är jag inte alls riktigt insatt i fotosidan,så jag frågar när jag är det minsta osäker på svaret (hoppas du inte tar illa upp). När jag följer din länk hamnar jag på något som heter kurser. Nu vill jag inte vara omöjlig på något sätt, men min tanke var mest att få till något form av socialt nätverk (den roliga och avslappnade sorten för nöjes skull). Passar det därunder ändå?

Du kan lägga in det under rubriken "Medlemsträffar"
 
Kul. "Synd" bara att vi väntar tillökning vilken sekund som helst men jag är gärna med på en framtida 08-träff.

Kanske kan bli något återkommande?
 
Jättekul initiativ. Jag är också intresserad. Brukar inte manipulera bilderna i datorn, men det är något jag gärna skulle vilja lära mig.
 
amyla skrev:
Jag håller med om att söndagar antagligen är litet lättare att träffas och att den 22 kanske skulle funka då vi då har litet framförhållning?

Den 22 ligger jag i startgroparna för en Islandsresa 23-30/5, så jag avstår det datumet. Dock är ditt initativ jättebra, och jag kommer gärna på framtida träffar
 
dl_4711 skrev:
Jag har skickat in ett förslag som borde komma upp under medlemsträffar så småningom. 22/5 kl 13.00.
Var inne under den rubriken idag och tittade, men jag antar att inläggen där först ska godkännas av moderator eftersom jag inte hittade "oss" där?

Jag fortsätter hålla koll givetvis, men till dess att inlägget dyker upp... Vart ska vi träffas? Det ser ju ut att faktiskt bli ett helt litet gäng som sluter upp. =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.