Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotograf som fotograferade världens poliser

Produkter
(logga in för att koppla)

sidosak

Medlem
Hejsan

KOmmer ihåg ett tv-program för några år sedan där en fotograf (kvinnlig tror jag) åkte runt och fotograferade polisern i olika länder runt världen.

Söker efter fotografens namn, foton på polisen ,hemsida

Nåt som känns igen får nån?

/johan

Lena Malmberg. Bor i Stockholm (någonstans). Ska höre med hennes bror om hemsida mm.

mvh
Georg

Tackar för svaret.

Har letat runt efter Lena Malmberg på nätet men hittar ingenting. Blev det en bok av projektet? har sökt på bibblan men inte hittat något där heller.

mvh Johan

sidosak skrev:
Tackar för svaret.

Har letat runt efter Lena Malmberg på nätet men hittar ingenting. Blev det en bok av projektet? har sökt på bibblan men inte hittat något där heller.

mvh Johan

Jag vill tro att henne bild visades upp i ett nummer av foto? Någonstans mellan 2000-2005. Ska kolla om jag kan får fram henne i deras sökmotor...

Hennes bror svarar såhär:

"Nej, någon bok tror jag inte det blev. Ska höra med henne nästa gång vi pratar om hemsidan fortfarande är aktiv."

hälsar Georg

Hej igen.

Tack igen för den snabba uppföljningen. Hoppas verkligen det finns nåt jag kan hitta som kan mätta mitt nyvakna intresse för polisuniformer.

mvh Johan

Min polare, Lenas storebror skriver: "Lenas hemsida är ej längre aktiv..."

sorry, hoppas du hittar motiv mm
vänligen
Georg

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar