Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
alex.odman
Aktiv medlem
Hade vart kul, men hinner inte med det denna gång heller tyvärr. Får sörsöka nästa gång!
JenyJ
Aktiv medlem
fasen! jag fick jobba idag/natt så jag får hänga med någon annan gång.=( jag som planerat detta.....jajja....ha så trevligt!
Vad tråkigt, Joanna, men tillfället kommer igen..
JenyJ
Aktiv medlem
Ska se om jag kan vara med nästa gång, men jag kanske försvinner i mängden ...
*s* Nej, även om vi är många är det ingen som 'försvinner' i mängden. Det fina med de här träffarna tycker jag är att vi alla är så olika! Det enda gemensamma vi har är vårt fotointresse, och det gör oss till en väldigt bred grupp.
Mao, du är så välkommen!
Jenny
JenyJ
Aktiv medlem
Så om jag har förstått detta korrekt så är det dags nu igen på torsdag (16/4)?
/Peter
Det stämmer bra det, Peter! Kl 17 på Café Cello på Andra Långgatan...
JuniorFotografen
Aktiv medlem
Jag vill så gärna komma... men kommer detta vara kvar till höst också?
JenyJ
Aktiv medlem
Jag vill så gärna komma... men kommer detta vara kvar till höst också?
Så länge det finns intresse så fortsätter vi! Kanhända kör vi lite senare på kvällen under sommaren, eller med ett annat upplägg. Men det lär jag skriva om här i så fall!
nifo
Avslutat medlemskap
Här är en som nog tyvärr måste sitta med litteraturöversikten inför kommande uppsats istället för att vara med er, det trevliga fotofolket. Ska varken säga bu eller bä (intressant uttryck förresten), men det lutar nog åt att jag inte kan komma denna gången heller. *snyft*
Ha det så gott!!
Fredrik
Ha det så gott!!
Fredrik
JenyJ
Aktiv medlem
Här är en som nog tyvärr måste sitta med litteraturöversikten inför kommande uppsats istället för att vara med er, det trevliga fotofolket. Ska varken säga bu eller bä (intressant uttryck förresten), men det lutar nog åt att jag inte kan komma denna gången heller. *snyft*
Ha det så gott!!
Fredrik
Men usch, hur ska vi klara oss!?
Eller- lycka till med uppsatsen.... ;-)