Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
FlyerOne
Aktiv medlem
Va?! Men det är ju mitt under Vetenskapsfestivalen ju ..... att pusha lite för torsdagens fika igen!
Nu på torsdag, 7/5 alltså, sitter jag på Café Cello från kl 17....
Väl mött, alla foto- och fikavänner!
/Jenny
Vilket för mig råkar vara årets höjdarvecka! Inser självfallet att människor kan ha lite olika prioriteter, och för många är väl semestern det man går och väntar på hela året. Så är alltså definitivt inte fallet för min del ...
Men det går fler torsdagståg, förhoppningsvis!
AlexaAndersson
Aktiv medlem
Jag tror dock att man är medlem i FotoVäst om man är intresserad av gemenskap runt Gbg. På Flickr når man de som inte är med på FS.
Jag är intresserad men har tyvärr aldrig hört talas om FotoVäst? Får man fråga vad det är förnåt?
Aldrig hört talas om faktiskt..
iplejs
Aktiv medlem
Jag är intresserad men har tyvärr aldrig hört talas om FotoVäst? Får man fråga vad det är förnåt?
Läs Håkans lilla beskrivning och även Håkan nr2's förtydligande längre ner i tråden i FotoVästs forumdel här på fotosidan.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=90186
JenyJ
Aktiv medlem
Att fika med oss kan vem som helst göra, vare sig man är med på Fotosidan bara, eller även Foto Väst, eller något annat med för den delen!
Huvudsaken är ju att vi har ett gemensamt intresse kring fotografering!
Med andra ord, du är så välkommen precis som du är, Alexa!
JenyJ
Aktiv medlem
Jag dyker upp med ny leksak
Det ser vi (jag) fram emot!
PetFish
Aktiv medlem
Tack själv! Puttar nog upp någon mer bild lite senare.Tack, go'vänner, för en trevlig fikastund idag!
Bilagor
spoketlaban
Aktiv medlem
ni ser ut att ha så trevligt. Vart ligger detta fik? Kanske skall försöka komma nästa gång.
/Eva-Lena
/Eva-Lena
Hagrido
Medlem
ni ser ut att ha så trevligt. Vart ligger detta fik? Kanske skall försöka komma nästa gång.
/Eva-Lena
Hej Eva-Lena!
Du är välkommen! Vi finns på Andra långgatan, ca 100 meter in från Linnégatan på vänster sida.
//Fredrik
PetFish
Aktiv medlem
Från fotofikan 7/5. Det får bli den sista bilden för denna gången. Tänkte att jag skulle piffa upp tråden med lite bilder, Stockholmarna är ju föredömligt bra det )
Nästa gång ska jag skriva ner namnen på alla, är skandalöst dålig på att lära mig namn. Klurade ju ut några m.h.a. Jennys blogg )
Funderar på att åka till Stockholm över flygarhelgen och delta på Mackans street event ...
Nästa gång ska jag skriva ner namnen på alla, är skandalöst dålig på att lära mig namn. Klurade ju ut några m.h.a. Jennys blogg )
Funderar på att åka till Stockholm över flygarhelgen och delta på Mackans street event ...
Bilagor
Juhani
Avslutat medlemskap
Jenny, jag siktade inte mot stjärnorna, det var en blommkruka i fönstret
Sen verkar det gå bra att använda andras huvuden som buncer, blev ju rätt bra ljus ändå
Nu sitter jag iofs inte med kalibrerad skärm, så den kan se hemsk ut påriktigt, hehe.
Sen verkar det gå bra att använda andras huvuden som buncer, blev ju rätt bra ljus ändå
Nu sitter jag iofs inte med kalibrerad skärm, så den kan se hemsk ut påriktigt, hehe.
Bilagor
JenyJ
Aktiv medlem
Kristi Himmelsfärdsdagen
är det ju på torsdag, och jag är bortrest.
Men det är ju inget som hindrar att den som vill fikar på Cello ändå! ;-)
För att inte min egen abstinens ska bli för svår så tänker jag dock dyka upp nästa torsdag, den 28/5.
Till dess, lev väl och fota för fullt!
är det ju på torsdag, och jag är bortrest.
Men det är ju inget som hindrar att den som vill fikar på Cello ändå! ;-)
För att inte min egen abstinens ska bli för svår så tänker jag dock dyka upp nästa torsdag, den 28/5.
Till dess, lev väl och fota för fullt!