Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
.. att pusha lite för torsdagens fika igen! :)
Nu på torsdag, 7/5 alltså, sitter jag på Café Cello från kl 17....

Väl mött, alla foto- och fikavänner! :)

/Jenny
Va?! Men det är ju mitt under Vetenskapsfestivalen ju ... :)

Vilket för mig råkar vara årets höjdarvecka! Inser självfallet att människor kan ha lite olika prioriteter, och för många är väl semestern det man går och väntar på hela året. Så är alltså definitivt inte fallet för min del ...

Men det går fler torsdagståg, förhoppningsvis! :)
 
Jag är intresserad men har tyvärr aldrig hört talas om FotoVäst? Får man fråga vad det är förnåt?
Aldrig hört talas om faktiskt..

Att fika med oss kan vem som helst göra, vare sig man är med på Fotosidan bara, eller även Foto Väst, eller något annat med för den delen!
Huvudsaken är ju att vi har ett gemensamt intresse kring fotografering! :)

Med andra ord, du är så välkommen precis som du är, Alexa!
 
Från fotofikan 7/5. Jenny se lite tveksam ut, kommer det där verligen att fungera ...
 

Bilagor

  • 2009-05-07_0012.jpg
    2009-05-07_0012.jpg
    23.9 KB · Visningar: 541
Från fotofikan 7/5. Där var jag lite för långsam, motivet han flytta på sig (men kameran blev ju i alla fall skarp :eek:)
 

Bilagor

  • 2009-05-07_0013.jpg
    2009-05-07_0013.jpg
    86.1 KB · Visningar: 538
Från fotofikan 7/5. Det får bli den sista bilden för denna gången. Tänkte att jag skulle piffa upp tråden med lite bilder, Stockholmarna är ju föredömligt bra det :eek:)

Nästa gång ska jag skriva ner namnen på alla, är skandalöst dålig på att lära mig namn. Klurade ju ut några m.h.a. Jennys blogg :eek:)

Funderar på att åka till Stockholm över flygarhelgen och delta på Mackans street event ...
 

Bilagor

  • 2009-05-07_0017.jpg
    2009-05-07_0017.jpg
    97.8 KB · Visningar: 536
Erik, du är förståndig du.... ;-) Tur att någon lägger bilder här i tråden, när nu jag sparar mina till bloggen! *s*
 
Jenny, jag siktade inte mot stjärnorna, det var en blommkruka i fönstret :p

Sen verkar det gå bra att använda andras huvuden som buncer, blev ju rätt bra ljus ändå :)
Nu sitter jag iofs inte med kalibrerad skärm, så den kan se hemsk ut påriktigt, hehe.
 

Bilagor

  • blomma.jpg
    blomma.jpg
    16.7 KB · Visningar: 493
  • bouncer.jpg
    bouncer.jpg
    18.4 KB · Visningar: 495
Kristi Himmelsfärdsdagen

är det ju på torsdag, och jag är bortrest.
Men det är ju inget som hindrar att den som vill fikar på Cello ändå! ;-)
För att inte min egen abstinens ska bli för svår så tänker jag dock dyka upp nästa torsdag, den 28/5.

Till dess, lev väl och fota för fullt! :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.