Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tyvärr är nog tiden lite för knapp för mig i morgon. Kommer jag så kommer jag, annars önskar jag er en riktigt trevlig foto & fikastund!

Hälsningar, Fredrik
 
Jag kanske kommer lite sent, beror helt på hur snabbt jag hinner göra klart en anläggning efter tre.
 
Ja, de som kommer, de kommer... ;-)

Jag tycker i alla fall det är ksönt att komma ut och ta en fika emellanåt, så jag sitter där från 17... :D
 
fasen! jag fick jobba idag/natt så jag får hänga med någon annan gång.=( jag som planerat detta.....jajja....ha så trevligt!
 
Det här med torsdagsfika verkar ju trevligt så jag kommer idag. Har inte varit med tidigare.
 
Tack för en riktigt trevlig fikastund i torsdags, alla som var där! Nu är vi så många att man inte ens hinner med att prata med alla, men det får väl gå ändå.. ;-)
 
Ska se om jag kan vara med nästa gång, men jag kanske försvinner i mängden ...

*s* Nej, även om vi är många är det ingen som 'försvinner' i mängden. Det fina med de här träffarna tycker jag är att vi alla är så olika! Det enda gemensamma vi har är vårt fotointresse, och det gör oss till en väldigt bred grupp.
Mao, du är så välkommen!
Jenny
 
Dagarna och veckorna...

.. går fort och snart är det torsdag igen! :)
Jag hoppas få se gamla och ny ansikten på Café Cello då!
 
Här är en som nog tyvärr måste sitta med litteraturöversikten inför kommande uppsats istället för att vara med er, det trevliga fotofolket. Ska varken säga bu eller bä (intressant uttryck förresten), men det lutar nog åt att jag inte kan komma denna gången heller. *snyft*

Ha det så gott!!
Fredrik
 
Här är en som nog tyvärr måste sitta med litteraturöversikten inför kommande uppsats istället för att vara med er, det trevliga fotofolket. Ska varken säga bu eller bä (intressant uttryck förresten), men det lutar nog åt att jag inte kan komma denna gången heller. *snyft*

Ha det så gott!!
Fredrik

Men usch, hur ska vi klara oss!?

Eller- lycka till med uppsatsen.... ;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.