Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Njaoeojo, lite blev det... *s*
Har precis 'avlagt rapport' i min blogg... ;-)
Välkommen!

Synd du inte kunde komma idag, men om två veckor får du en ny chans! :)
Och krya på dig...... :)
 
Nej, "Sandlådan" förstår jag inte heller.. I detta sammanhang, i alla fall.. ;-)

Alex, nästa gång lär bli 19/3, så du är välkommen då! :)
 
Hej!

Jag dyker gärna upp också de torsdagar de passar. Jag tränar innebandy på torsdagarna, men vissa torsdagar är det ingen träning samt att säsongen snart är slut så...

Vi ses! :)

Canonisten
 
Nej, "Sandlådan" förstår jag inte heller.. I detta sammanhang, i alla fall.. ;-)

Alex, nästa gång lär bli 19/3, så du är välkommen då! :)
Hej.
Tyckte bara att ni pratade förbi varandra i början av fikainbjudan. Inte alls illa me´nt.
Mvh Sture - som nog dyker upp någon torsdag.
 
Sture, då ser vi fram emot att träffa dig framöver och Fredrik, dig likaså! :)

/Jenny
 
Ja, det skall bli kul! :) Synd bara att det inte var denna torsdagen, för jag blev plötsligt befriad från innebandyträningen... Men vi ses framöver! :)
 
Snart torsdag igen!

Jag ser fram emot att träffa nya och gamla bekantskaper igen på torsdag, 19/3, på Café Cello på Andra Långgatan, från kl. 17 finns jag där.. :)
 
Har läst om denna fikaträff och även om den spårvagns-safari ni hade några veckor sen nu.

Jag har skrivit upp datumet i kalendern denna gång så förhoppningsvis missar jag inte att få dricka lite kaffe iaf :)
 
Som sagt, två veckor går fort...

.. och i morgon är det åter dags för den som känner för en fika i glada fotografers sällskap! :)
Från kl 17 finns i alla fall jag på plats på Café Cello på Andra Långgatan och vem som helst är välkommen att droppa in!
 
Hej på er!

Det här var ju jättetrevligt. Jenny, har du planerat var planschen bestående av min nos ska hänga? *skratt*. Hade det supertrevligt, hoppas ni kände detsamma! =)

/Mr Rostad lök
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.