Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
JenyJ
Aktiv medlem
Tack själv, Erik, för att du kom! Det är roligt med nya ansikten, och idag var det tre stycken som inte varit med förut!
Tyvärr höll mitt huvud på at sprängas, så jag var kanske inte alltför munter, men jag kommer igen, var så säker! *s*
Fredrik-jag lovar du ska få klämma på min nästa gång....... ;p
Tyvärr höll mitt huvud på at sprängas, så jag var kanske inte alltför munter, men jag kommer igen, var så säker! *s*
Fredrik-jag lovar du ska få klämma på min nästa gång....... ;p
nifo
Avslutat medlemskap
Var du, trots ditt sprängande, ute och fick några bilder under dagen? Du inser att du skapat köpsug hos mig med nu va? *dumma, dumma* ;-) Men här lutar det nog åt en D90 som bäst. Men den ska la vara bra den med? *s*
Just nu vill jag bara ha tillbaks MIN lilla bebis, Sigmat 18-50 f2.8 som köptes beggad, krånglade och försvann åter till ÅF på garantirep och som nu varit borta allt för länge hos dem. Får sig en snabbtur till Tura för justering. Låg tyvärr i posthyllan i flera veckor innan den kunde hämtas av företag. *suck*
Så'kan're'vara... =P
FreDDe
Just nu vill jag bara ha tillbaks MIN lilla bebis, Sigmat 18-50 f2.8 som köptes beggad, krånglade och försvann åter till ÅF på garantirep och som nu varit borta allt för länge hos dem. Får sig en snabbtur till Tura för justering. Låg tyvärr i posthyllan i flera veckor innan den kunde hämtas av företag. *suck*
Så'kan're'vara... =P
FreDDe
JenyJ
Aktiv medlem
Hm...fast sensorn är typ samma eller .... inte? *klurar*
/FreDDe
Jag har inte koll på det, faktiskt.. Har aldrig varit intresserad av D90, för filmningen känns helt överflödig för min del.
nifo
Avslutat medlemskap
Haha..kommer nog inte röra den funktionen. Hade den haft inbyggt stereoljud och ev. autofokus hade det vart en annan sak. Men jag hade fortfarande haft krav på en mic-ingång *s* Fast man behöver ju inte använda filmfunktionen. Nåt jag däremot inte ska köpa är den överprissatta D5000. Vad var det liksom? Haha..
/Fredrik
/Fredrik
Ravestream
Aktiv medlem
Är det fortfarande så att ni träffas Torsdagseftermiddagar ?
Var & när i så fall ? samma ställe/tid varje gång ?
Vore ju kul att träffa andra med samma intresse även om man är nybörjare, om man är välkommen ?
Vore ju kul att träffa andra med samma intresse även om man är nybörjare, om man är välkommen ?
JenyJ
Aktiv medlem
Är det fortfarande så att ni träffas Torsdagseftermiddagar ?
Klart du är välkommen! Här finns inga gränser eller bestämmelser för hur länge man fotat.. eller hur 'duktig' man är....
Alla är välkomna!
Jo, vi har hittills kört varannan torsdag kl 17 på Café Cello. Nu träffades vi ju idag, så nästa gång blir.... Jag vet faktiskt inte! Det borde ju bli den 30/4, men det är ju Valborgsmässoafton, och folk kanske har annat för sig. Jag lär ha det i alla fall, för min son fyller 16 då. Glömde visst tänka på det idag! *s*
Du får lägga bevakning på tråden, så får vi se hur det blir. Det kan ju finnas andra som har lust att träffas även om jag inte är med... ;-)
JenyJ
Aktiv medlem
Torsdag 30/4
Hej igen alla fikasugna!
Nu på torsdag, 30/4, tänker jag inte hålla i någon fika på Cello för min son fyller år, och jag har lite annat för mig! ;-)
Men det hindrar ju inte att de som vill träffas ändå....
Däremot tänkte jag rucka lite på perioden och dra ihop en fika redan nästa torsdag igen. Jag kan ju få abstinens annars....! *s*
Men jag återkommer om det i början av nästa vecka!
Ha en skön ledighet till helgen, ni som har det!
/Jenny
Hej igen alla fikasugna!
Nu på torsdag, 30/4, tänker jag inte hålla i någon fika på Cello för min son fyller år, och jag har lite annat för mig! ;-)
Men det hindrar ju inte att de som vill träffas ändå....
Däremot tänkte jag rucka lite på perioden och dra ihop en fika redan nästa torsdag igen. Jag kan ju få abstinens annars....! *s*
Ha en skön ledighet till helgen, ni som har det!
/Jenny
peter_gbg
Aktiv medlem
/Jenny
Jag dyker upp. Skall kolla om en kompis är intresserad.
/Peter
JenyJ
Aktiv medlem
Hur länge in på kvällen brukar ni sitta.. Har ju såna skitiga arbetstider så brukar inte komma ifrån jobbet förrän vid 1900 tiden på Landvetter flpl
Aj då, ja tyvärr brukar vi väl droppa av vid ungefär den tiden..... Vad tråkigt för både dig och oss, men jobbar du så alltid..?