Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Det var trevligt sällskap med alla kameror på bordet, AF-kameror (speciellt en gammal), stereosyn, antenner på huvudet och mycket macro av colaburk samt mackor med dryck intogs, händelserik kväll alltså ;-)
 

Bilagor

  • macrolinsafpentax.jpg
    macrolinsafpentax.jpg
    32.1 KB · Visningar: 373
  • oantiskak.jpg
    oantiskak.jpg
    29.6 KB · Visningar: 376
Ah...där var jag ju. Hade precis en känsla av att jag vart på café med trevligt sällskap! *skratt* Kul med bilderna!

Må gott!
Fredrik
 
Riktigt kul idag! Härligt att vi blir fler och fler hela tiden! Fredrik, Lennart och Juhani- roligt med nya ansikten också! Ja, Janne, du var också 'ny', för de andra i alla fall... ;-)
.. och som ni märkte.... nivån är låg men hjärtlig! ;-)
 
Tack för en trevlig träff, jag tror jag var ensam om att kunna ringa med min kamera ;)
 

Bilagor

  • 20090319692_s.jpg
    20090319692_s.jpg
    40.6 KB · Visningar: 350
  • 20090319693_s.jpg
    20090319693_s.jpg
    35.1 KB · Visningar: 348
  • 20090319694_s.jpg
    20090319694_s.jpg
    34.1 KB · Visningar: 343
  • 20090319695_s.jpg
    20090319695_s.jpg
    37.4 KB · Visningar: 352
Det måste vara dendära rullbandsburna krabaten som inspirerats av mig ;-)

Jenny: Tack för mailet, Bilderna med försättslinsen blev ändå rätt okej, med tanke på priset och att jag körde med största bländaröppningen.
 
Bargus;1316430 Hejsan på Er! Detta verkar ju intressant sa:
Mikael, nästa fikaträff har vi torsdag den 2/4, och om du vill ha med dig någon ut att fota är det bara att lägga in en tråd om det och hoppas att någon nappar! :)
/Jenny
 
Mikael, nästa fikaträff har vi torsdag den 2/4, och om du vill ha med dig någon ut att fota är det bara att lägga in en tråd om det och hoppas att någon nappar! :)
/Jenny

Då får jag väl se om jag kan lyckas med att dyka upp, beror lite på jobb och barnen.
Är det runt kl 1700 som gäller eller?

Mvh
Mikael
 
den 2/4..då ska även jag försöka att ta mig ut till stan och träffa er. Jag antar att det blir på samma ställe då?
//joanna
 
I morgon....

... är det torsdag igen och jag ser fram emot en fika i galna fotografers sällskap..... ;-)
Café cello på Andra Lånngatan kl 17 är det som gäller...
Väl mött!
 
Hmm....

Skulle det stått 'glada' fotografer, kanske.. Ja, ja, ni är välkomna vare sig ni är glada eller galna, eller rentav både och! ;-)

/Jenny
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.