Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är osäker på om jag kommer idag. Det har varit fullt upp hela veckan, och ångan har nästan tagit slut... Vill ju att den ska räcka till en arbetsdag imorgon också.. ;-)
Jag får se om ett par timmar hur det blir.
 
Ja jag måste hålla med Peter, det var ju du som startade upp det hela här i stan så det är klart du måste vara med nu. :)
Dessutom har vi nog alla haft stressiga dagar och man är trött och seg men det är skönt att åka iväg en stund och möta andra människor ett tag.

/ Magnus
 
Roligt att se att ni håller ihop! Ser mörkt ut med barnvakt men har inte gett upp ännu :)
Ni alla känner ju varann kommer ju känna mig som en utböling :)

/Magnus
 
Det har varit första gången för alla, men vi är inte farliga...

Hur gammal är den lilla som behöver barnvakt då?
Kanske får följa med?
 
Det har varit första gången för alla, men vi är inte farliga...

Hur gammal är den lilla som behöver barnvakt då?
Kanske får följa med?

Hehe det är inte 1 dom är 3 och väldigt livliga :) haha men det har löst sig kommer kanske inte prick 17:00 men ska skynda på :) ingen som bor utåt Kortedala?
 
Ja du, Jenny, nu när jag för en gångs skull är i stan och har möjlighet att komma så vill man ju inte att du ska vara frånvarande denna enda gång. Naturligtvis kan du inte finnas till för alla, men förhoppningsvis ger vi lite energi tillbaka också.

Vi ses!

Kenneth
 
Börjar sakna torsdagsfikan på allvar nu, jag vet inte när jag var med sist men nu är det snart slut på veckopendlandet till Västerås. En eller max två veckor till, sen dyker jag också upp (ner?) på Café Cello!
 
Jag saknade er också, men ibland måste man lyssna på kroppen... Men snart är det dags igen, och ska inget stoppa mig! :)
 
Det låter bra det Jenny :)

Till de av er som var på fotofikat och eventuellt är intresserade av att prova på lite sportfoto/actionfoto nu i helgen så är det Gothenburg Rail Battle nere vid Operan och Hjulet nu på Lördag med start 14.00.
Jag och några fler tänkte släpa med oss utrustningen dit för att prova ta lite bilder, det kan vara skoj. Det blir nog käk först runt 12 tiden någonstans i närheten, sen babblar man väl en stund och därefter går man ut och fixar en bra plats.

Ni som eventuellt är intresserade av att hänga med kan nå mig på min emailadress [email protected] fram till klockan 11.00 på Lördagen eller bara möta upp oss runt 13.00 tiden där borta.

Mer info finns här..
http://www.goteborg.com/sv/Evenemang/s/Events/viewEvent.asp?eventId=20430

/ Magnus
 
Bra tips.......
Jag ska fota lite fotboll fram till 14 sedan så kommer jag nog ner en sväng, kan ju bli intressant.
 
Javisst kom gärna förbi och kika på det efter fotbollen, du kanske kan få dig lite snowboard actionbilder också. :)
Jag kommer stå där någonstans och fota förmodligen med stativ.

/ Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.