Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan tyvärr inte komma, men är riktigt fikasugen! Grabben tränar fotboll, och tiden är flyttad från söndag, till... torsdagar såklart...
 
har varit sugen flera gånger på att komma förbi.. imorgon kanske det kan bli premiär för mig, ser ut som att schemat kan ge utrymme för det.
 
Själv går jag en kurs i C-programmering f.n., vilket gör att bl.a. torsdagskvällarna ryker för min del. Sånt är livet, man kan inte få allt...
 
Hejsan är en riktig nybörjare :) dock så vill ja gärna lära mig allt och lite till :) detta med att ni ses och fikar verkar ju kanon bra ja undrar om det är öppet för vem som helst?
Var och när träffas ni är det bara att komma förbi?

//Magnus
 
Javisst det är öppet för alla oavsett hur duktig eller värdelös man än är. Det är bara komma dit till ett litet källarcafé som heter Cello i närheten av Järntorget. Det är frivilligt att ta med sig utrustning också och det kostar ingenting att fråga om hjälp eller tips.
Men är du verkligen nybörjare ? du har ju så himla mycket utrustning. :)

/ Magnus
 
Javisst det är öppet för alla oavsett hur duktig eller värdelös man än är. Det är bara komma dit till ett litet källarcafé som heter Cello i närheten av Järntorget. Det är frivilligt att ta med sig utrustning också och det kostar ingenting att fråga om hjälp eller tips.
Men är du verkligen nybörjare ? du har ju så himla mycket utrustning. :)

/ Magnus

Ja man har ju skaffat på sig en del saker :) men inte blir man bättre för det ;) men vilka tider är det som gäller och möts ni upp där bara? finns det bra parkerings möjligheter?

//magnus
 
Ja man har ju skaffat på sig en del saker :) men inte blir man bättre för det ;) men vilka tider är det som gäller och möts ni upp där bara? finns det bra parkerings möjligheter?

//magnus


Ang parkeringsmöjligheter så ligger ju Cello på Andra Lnggatan nästan nere vid Järntorget. Jag sjäölv när jag varit där har parkerat på gatan utanför (har miljöbil) och brukar alltid finnas plats.
 
Hehe, du känner väl till talesättet.. "less is more" men alltid skoj med mycket prylar ju, du kan säkert lära dig hantera allt det snart. :)

Nä men vi brukar samlas där från 17.00 varannan Torsdag, idag är en sån Torsdag och sen så brukar det droppa in folk efter 17.00 och framåt beroende på hur de har tid osv. Jag kommer själv runt 18.00 tiden pga arbete.

/ Magnus
 
Peter och Magnus det verkar ju kanon trevligt brukar det bli mycket folk? Brukar folk ha med sig sin utrustning dit? Magnus less is more och hoppas man har användning för det med :)

/Magnus
 
Antalet varierar väl mellan 5-6 till 12-15 beroende på vem som kan och annat...

De flesta brukar väl ha med sig något.
Många brukar ha med sig nya "leksaker" i alla fall.
 
Ok undrar varför ja aldrig kollat upp detta innan men sliter med mig fotoväskan och dyker upp där vid kl 17 hoppas det finns parkeringsplats i närheten bara :)

/Magnus
 
Jag har tänkt komma flera gånger, men torsdagar är lite svåra för mig, hoppas kunna komma förbi snart själv... men angående parkering så är p-huset som nämndes ett bra alternativ. Har aldrig haft några problem där själv och haft bilar där väldigt mycket. 6:- i timmen är ju dessutom skönare än 25:- i timmen efter gatorna innanför. Du hittar som sagt detta p-hus efter första långgtn strax efter järntorget.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.