Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
AnnaTrollet
Aktiv medlem
Låter som en kul idé Henrik kommer med.
Jag dyker upp i kväll o lyssna lite jag med
/Anna
Jag dyker upp i kväll o lyssna lite jag med
/Anna
Emil-G
Aktiv medlem
Det blir tyvärr ingen öl, iaf inte från Flying Dog. Det blev lite strul och förseningar och pga mina tjänsteresor sket det sig för några veckor sedan, jag hann aldrig till SB i tid. Om de finns kvar i lager så bör det gå att göra en ny förfrågan om någon har lust.
Sorry boys!
Sorry boys!
Maximus3D
Aktiv medlem
Det var skoj se så himla många på fotofikat igår, det lilla caféet hade knappt plats för oss alla
Hoppas det blir så i fortsättningen också, då får vi byta till en större och bättre lokal.
Men det kanske är dags för lite aktiviteter också som inte involverar kaffedrickande och pajätande, eller ?
/ Magnus
Hoppas det blir så i fortsättningen också, då får vi byta till en större och bättre lokal.
Men det kanske är dags för lite aktiviteter också som inte involverar kaffedrickande och pajätande, eller ?
/ Magnus
JenyJ
Aktiv medlem
Det var skoj se så himla många på fotofikat igår, det lilla caféet hade knappt plats för oss alla
/ Magnus
Det är upp till var och en att finna på fotorelaterade aktiviteter. Men fotofikat kommer att fortsätta vara just fotofika.
Dessutom undrar jag om du har något förslag på ett ställe där vi får in en såpass stor grupp människor helt oannonserat?
JenyJ
Aktiv medlem
Det var inte meningen att racka ner på ditt förslag, Magnus. Men tanken med fotofikat var just att helt opretentiöst kunna träffas och fika och snacka foto i den mån vi vill. Det är ju inget som hindrar att man vid fikat frågar om någon har lust att hänga med ut och fota.
Och det här med annan lokal, tro mig, det är svårt! Dels att vi ofta är många, men också att vi sällan vet från gång till annan hur många som kommer. Och det är ju lite det som är poängen här. Man ska inte behöva anmäla sig i förväg, och känna att man måste komma för att bord är bokat.
/Jenny
Och det här med annan lokal, tro mig, det är svårt! Dels att vi ofta är många, men också att vi sällan vet från gång till annan hur många som kommer. Och det är ju lite det som är poängen här. Man ska inte behöva anmäla sig i förväg, och känna att man måste komma för att bord är bokat.
/Jenny
Juhani
Avslutat medlemskap
Vi var ju så många i torsdags, så jag tog ett panorama på fotofikat:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/2198591.htm
Nu syns inte alla på bilden, men det ger kanske en uppfattning om stället ändå?
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/2198591.htm
Nu syns inte alla på bilden, men det ger kanske en uppfattning om stället ändå?
Bilagor