Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är i stan och chefen är sjuk, frågan är bara vad som dyker upp under eftermiddagen och hindra mig från att komma den här veckan också?
 
Det blir tyvärr ingen öl, iaf inte från Flying Dog. Det blev lite strul och förseningar och pga mina tjänsteresor sket det sig för några veckor sedan, jag hann aldrig till SB i tid. Om de finns kvar i lager så bör det gå att göra en ny förfrågan om någon har lust.

Sorry boys!
 
Det var skoj se så himla många på fotofikat igår, det lilla caféet hade knappt plats för oss alla :)
Hoppas det blir så i fortsättningen också, då får vi byta till en större och bättre lokal.

Men det kanske är dags för lite aktiviteter också som inte involverar kaffedrickande och pajätande, eller ? :)

/ Magnus
 
Det var skoj se så himla många på fotofikat igår, det lilla caféet hade knappt plats för oss alla :)
Hoppas det blir så i fortsättningen också, då får vi byta till en större och bättre lokal.

Men det kanske är dags för lite aktiviteter också som inte involverar kaffedrickande och pajätande, eller ? :)

/ Magnus

Det är upp till var och en att finna på fotorelaterade aktiviteter. Men fotofikat kommer att fortsätta vara just fotofika.
Dessutom undrar jag om du har något förslag på ett ställe där vi får in en såpass stor grupp människor helt oannonserat?
 
Det var inte meningen att racka ner på ditt förslag, Magnus. Men tanken med fotofikat var just att helt opretentiöst kunna träffas och fika och snacka foto i den mån vi vill. Det är ju inget som hindrar att man vid fikat frågar om någon har lust att hänga med ut och fota.
Och det här med annan lokal, tro mig, det är svårt! Dels att vi ofta är många, men också att vi sällan vet från gång till annan hur många som kommer. Och det är ju lite det som är poängen här. Man ska inte behöva anmäla sig i förväg, och känna att man måste komma för att bord är bokat.

/Jenny
 
Kul bild Juhani! Duktigt sömnadsarbete med tanke på omständigheterna, det var ju inte direkt någon kirurgisk precision över arrangemanget =)
 
Hallå.... hallå

Så tomt att det ekar?

Tänk nu på att det är kanske den sista fikan i år - imorgon!

Ta gärna med någon fotobok, det gjorde dom i 08-land, var rätt trevligt.
 
Alltså, eftersom jag inte kan bestämma mig för om jag har vinterkräk, maginfluensa eller bara en reaktion på all jävla antibiotika på sistone så tror jag att ni blir precis lika glada om jag inte kommer ;)
 
Jag ska på Hjulfest med jobbet så jag får stå över idag. Men vad menar du med sista för året, Peter? Menar du att du har annat att göra den 23 december? Julen är ju inte förrän den 24! ;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.