Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack detsamma Sture det var kul att möta dig också, men du hänger väl med nu imorrn och provar fota lite på evenemanget vid Operan och Hjulet ? kika på det som jag skrev om några poster upp här så ser du vad det handlar om. Då blir vi ett mindre gäng som går dit och det kan bli skoj. :)

/ Magnus
 
Är sjukt sugen på att åka in till stan imorgon frågan är om man kommer kunna ta sig fram dom planerar ju stänga av stora delar av centrala Göteborg imorgon pga bombhot mot nordstan! Sedan beror ju det på om man kan få barnvakt med!

/Magnus
 
Ja det är ju det också, men det verkar som om ingen vet någonting om det så man får helt enkelt chansa. Jag tror ju inte det kommer hända något speciellt, definitivt inte där nere vid hamnen som vi kommer vara (hoppas jag) men ett tips är ju att du lämnar bilen hemma och tar dig in till city på annat sätt för det är inte att rekommendera bil på en Lördag och speciellt om de har stängt av på några ställen.

Klart du kommer dit Magnus, du måste ju få rasta kameran och möta resten av gänget som vi förhoppnings blir. :)

/ Magnus
 
Ja det är ju det också, men det verkar som om ingen vet någonting om det så man får helt enkelt chansa. Jag tror ju inte det kommer hända något speciellt, definitivt inte där nere vid hamnen som vi kommer vara (hoppas jag) men ett tips är ju att du lämnar bilen hemma och tar dig in till city på annat sätt för det är inte att rekommendera bil på en Lördag och speciellt om de har stängt av på några ställen.

Klart du kommer dit Magnus, du måste ju få rasta kameran och möta resten av gänget som vi förhoppnings blir. :)

/ Magnus

Japp hade vart trevligt men ser mörkt ut på barnpassnings fronten får se imorgon hur det blir!
 
Fika på G? Har lyckats flytta grabbens fotbollsträning till fredagar,, kl 18-20. Supertid, eller hur! ;-) Har mig själv att skylla då det är jag som är tränaren,,,

Det var riktigt kul på Gothenburg Rail Battle! Tog en himla massa bilder, men inte så många som blev bra. Det visade sig att batterierna till min blixt hade dött! I princip helt nya, använda två ggr och helt nyladdade. Det enda var att jag tyckte de var lite onormalt varma när jag tog dem från laddaren. Grr...

Finns det någon lokal i stan där man håller på med sport, för lite inomhusfoto?? Gärna skate eller liknande.
 
Om jag nu har full kontroll (vilket jag givetvis alltid har) så är det fika igen i morgon. Hoppas vi ses då! :)
 
Jag sitter en bit bort på parken å skall intaga något ätbart, tyvärr blir det inte någon paj med vaniljsås ikväll.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.