Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
Maximus3D
Aktiv medlem
Bara åtta stycken, nåja det låter ju iaf skoj att ni diskuterade din bilkörnings kvalité Nemesis.
Jag åker hemåt från Stockholm ikväll mot Göteborg och jobbar sedan hemifrån nu ett tag så jag kommer nog invadera era fikapauser några Torsdagar framöver, sorry! (fniss)
/ Magnus
Jag åker hemåt från Stockholm ikväll mot Göteborg och jobbar sedan hemifrån nu ett tag så jag kommer nog invadera era fikapauser några Torsdagar framöver, sorry! (fniss)
/ Magnus
Light Head
Aktiv medlem
Typiskt,, jag är upptagen kring "fika't"... men senare i kväll kanske jag skall in till Pustervik och plåta ett litet syntband.
Ett litet problem dock,, jag har sålt lite utrustning och ännu inte köpt rätta prylarna som jag planerat. Skulle så gärna ha en ljusstark normalzoom. Kan ju hoppas att 70-200 4L IS kan funka?! Någon som varit inne där och plåtat? Antar att det är en relativt liten lokal.
Ett litet problem dock,, jag har sålt lite utrustning och ännu inte köpt rätta prylarna som jag planerat. Skulle så gärna ha en ljusstark normalzoom. Kan ju hoppas att 70-200 4L IS kan funka?! Någon som varit inne där och plåtat? Antar att det är en relativt liten lokal.
Light Head
Aktiv medlem
Nä, det är ju så.. griper efter halmstrån.
Får bli 50 1.8
Får bli 50 1.8
Light Head
Aktiv medlem
Oj, jag sålde min kamera..
smilfinken
Aktiv medlem
Oj, jag sålde min kamera..
Då kan du ju med gott samvete ta ditt 70-200/4 till konserten, bilderna blir knappast sämre än med ett ljusstarkare objektiv utan kamera.
Light Head
Aktiv medlem
Tänkte tejpa fast det på min Lumix...
Men hade jag haft lite mer tid i dag hade jag nog rusat iväg och köpt en 7D
Men hade jag haft lite mer tid i dag hade jag nog rusat iväg och köpt en 7D
Light Head
Aktiv medlem
Nu har jag rusat iväg!
Hade ni det trevligt på fikat??
Hade ni det trevligt på fikat??