Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Bara åtta stycken, nåja det låter ju iaf skoj att ni diskuterade din bilkörnings kvalité Nemesis. :)
Jag åker hemåt från Stockholm ikväll mot Göteborg och jobbar sedan hemifrån nu ett tag så jag kommer nog invadera era fikapauser några Torsdagar framöver, sorry! (fniss)

/ Magnus
 
Torsdag imorrn (läs idag), är det idag är det är fikapaus ? jag har tappat räkningen nu på vilken Torsdag det ska vara.. :)

/ Magnus
 
Vi fikade förra Torsdagen och då är det väl egentligen inte något denna torsdagen, nästa borde bli den sista (september)
 
Tyvärr är mcdonalds lite svårt att smita ifrån. Men jag ska göra mitt bästa med att lyckas byta till mig så att jag kan komma därifrån tidigare...
Jobbar absolut inte såna pass varje torsdag. Så förhoppningsvis kommer jag att kunna vara med andra gånger istället :)
 
Som sagt, i morgon blir det fika igen... Om det vackra vädret håller i sig så hoppas jag hinna med en sväng ute med kameran innan jag dyker upp. Mycket vackra höstfärger överallt...
 
Typiskt,, jag är upptagen kring "fika't"... men senare i kväll kanske jag skall in till Pustervik och plåta ett litet syntband.

Ett litet problem dock,, jag har sålt lite utrustning och ännu inte köpt rätta prylarna som jag planerat. Skulle så gärna ha en ljusstark normalzoom. Kan ju hoppas att 70-200 4L IS kan funka?! Någon som varit inne där och plåtat? Antar att det är en relativt liten lokal.
 
Då syns vi i eftermiddag! :) jag slutar jobba 17.00 sen så smyger jag iväg in till city.

Peter: Ingen aning hur det ser ut där men gissningsvis är det rätt mörkt så 70-200:an funkar nog inte så bra där.

/ Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.