Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Eftersom det flyter in anmälningar hela tiden så överväger jag att kanske ordna två resor, men innan jag bestämmer det så vill jag se hur mycket sängplatser det går att ordna till denna resa.
Jag återkommer troligen i morgon.

Tack för det enorma intresse ni visar :)
 
Goda och dåliga nyheter

Fortare än jag trodde fick jag besked om att det inte går att ordna mer än 32 sängplatser till resan den 15-16 november. Jag beklagar detta, men jag har gjort allt jag kunnat. Öjaboden kommer att stängas för semester.

Men... jag ringde upp Maria på Sista Utposten och bokade upp 32 nya frächa platser helgen den 8-9 november.

Jag kommer maila er på reservlistan och fråga er om ni är intresserade av att resa den 8-9 november istället. Är ni det så kommer jag flytta över er i den turordning ni nu har på reservlistan. Är ni inte intresserade så står ni kvar som reserver den 15-16 november.

Resan den 8-9 kommer bli identisk med den andra med skillanden att jag inte kan garantera någon kurs. Kanske någon är intresserad att hålla en sådan?

Ni behöver inte ge besked här i forumet, utan ni får ett mail som ni besvarar.

Jag hoppas denna lösning kan vara ok för er. Jag beklagar att jag inte lyckades "tjata till mig" fler sängplatser.

Betalning skall nu även för er som reser den 8-9 november ske senast den 15 sept enligt instruktion på http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html men ni måste ange vilket datum ni är inbokade på.
 
Senast ändrad:
Platsbyte

Det var ju roligt att det gick ordna en resa till. Tyvärr blir det lite problem med planeringen av resan, Eftersom det blir 70 mil tor hade jag tänkt samordna resan från hemtrakten (Skaraborg) med ett par andra personer häromkring, men nu blir det splittrat på 2 helger.
Så min fråga till de som har en plats andra helgen är:
Vill någon byta bort en plats till den första helgen (8-9 nov)?

/Christer
 
Jag vill bara poängtera att det naturligtvis finns möjlighet för "nya" att anmäla sig till resan den 8-9 november. Dock har reserverna till resan 15-16 november förtur.

Några reservplatser till denna nya resa den 8-9 november blir det inte. Jag drar jag ett streck vid 32 st.

Läs allt på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
Anmälan till mig i mail på:
[email protected]
 
Senast ändrad:
Kurs blir det på båda resorna :)

Sten Moberg har åtagit sig att hålla i minikurs på resan den 8-9 november, därmed kan du går kurs oavsett vilken resa du kommer med på.

Jag ber dig på reservlistan att meddela mig huruvida du vill byta till en ordinarie plats den 8-9 november eller inte.

Du som inte är anmäld alls, kan anmäla dig till resan den 8-9 november.

Läs allt på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
Anmälan till mig i mail på:
[email protected]
 
Senast ändrad:
En liten diskret påminnelse...

För dig som har en fast plats till Landsort antingen den 8-9/11 eller den 15-16/11 är det nu en månad kvar tills du bör betala för att pengar skall finnas på vandrarhemmets postgirokonto den 15/9.

Var noga med att pengarna finns på postgirokontot den 15/9. I annat fall förlorar du din plats och den överlåts till en reserv.

Detta gäller:

- Mat och logi 685:- skall betalas senast den 15 september till Landsort Sista Utposten
Landsort, 149 95 Nynäshamn
Postgiro: 28 63 41 - 3

- Märk talongen med mitt namn "Jan Arleklint" så vet vandrarhemmet vad din betalning avser, samt det datum du är inbokad på

- När du betalar ber jag dig att samtidigt skicka ett mail till mig så kan jag lättast hålla reda på hur det hela utvecklar sig.

Du som inte är anmäld till resan kan anmäla dig till resan den 8-9/11 fram till den 15 sept.

Läs allt på:
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
Anmälan till mig i mail på:
[email protected]
 
Om det är någon som vill ha skjuts så ber jag er kontakta mig så jag kan välja bil efter antal, kommer att kunna ta med mig antingen 6pers eller 3pers. Svara här eller släng iväg ett mail till [email protected] ta bort xxx eftersom forum blir scannade efter spam adresser.

Jag åker från Tallkrogen söder om stan och kör förbi T-bana linje 18 och pendeltågen mot Nynäshamn.
 
Bildvisning 8-9/11 ?

Om någon av er som skall med på resan den 8-9/11 har möjlighet att ta med en diaprojektor vore det guld värt. Då har vi möjlighet att köra bildvisning även under den helgen.

Själv sålde jag min :(
 
Re: 1:e reserv får en fast plats

arleklint skrev:
Vi har fått ett första avhopp från resan den 15-16/11. Det innebär att förste man på reservlistan får en fast plats.

Jag uppdaterar på hemsidan i kväll.

Det skulle vara kul om du har möjlighet att uppdatera sidan med vilka som är spikade, alltså redan betalda (eller är det bara jag som betalt i god tid).
 
Det jag skulle kunna göra är att sätta en markering på dom som meddelat mig att dom betalat eller lagt in en betalningsorder.

Någon avstämning mot vandrarhemmets postgiro gör jag inte förrän den 15 sept. eller någon dag därefter.
 
45 man anmälda allt som allt :)

I går fick jag ytterligare ett par nyanmälningar till resan den 8-9/11, så jag uppdaterar sidan i kväll (som vanligt).
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.